J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem 5 Jan 2016 #1 Er det nok med 1 time mellom to fly (utland/innland) innenfor Schengen på SVG med kun håndbagasje og to ulike reservasjoner? Last edited: 5 Jan 2016
Er det nok med 1 time mellom to fly (utland/innland) innenfor Schengen på SVG med kun håndbagasje og to ulike reservasjoner?
LN-MOW Flyklapper Medlem 5 Jan 2016 #2 Re: Flybytte SVG Så lenge alt er i rute er det nok i massevis.
TOS ScanFlyer Mile High Club 5 Jan 2016 #3 Re: Flybytte SVG Ikke for å kapre tråden, men jeg har en connection i SVG på 40 minutter fra non-Schengen til innenlands. Siden SAS selger dette regner jeg med at det burde gå fint (hvis ikke går det selvsagt plenty av fly til OSL senere).
Re: Flybytte SVG Ikke for å kapre tråden, men jeg har en connection i SVG på 40 minutter fra non-Schengen til innenlands. Siden SAS selger dette regner jeg med at det burde gå fint (hvis ikke går det selvsagt plenty av fly til OSL senere).
E ErlA ScanFlyer Gold 6 Jan 2016 #4 Re: Flybytte SVG Så lenge bagasjen ikke tar evig tid pleier det å gå veldig fint, Sola er rimelig effektiv på sikkerhetskontrollen.
Re: Flybytte SVG Så lenge bagasjen ikke tar evig tid pleier det å gå veldig fint, Sola er rimelig effektiv på sikkerhetskontrollen.