• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly & Øl 4 Juni

By for Fly og øl

• Singapore

Votes: 5 14.7%
  • Snillfjord

Votes: 18 52.9%
  • Seattle

Votes: 11 32.4%

• Total voters
    34

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Fly & Øl 4 Juni

Vi planlegger neste fly & øl og lager en poll for å bestemme hvor.

Dato er 4 Juni 2016 kl 18.00

Re: Fly & Øl 4 Juni

En lørdag .... ikke umulig at jeg kan få til det på vei til eller fra jobb ... sett meg opp som tentativ. :up:

Nå er det ikke ofte jeg kommenterer Fly & Øl-trådene, så derfor spør jeg av ren nysgjerrighet nå. :)

Er det virkelig slik at alternativene i pollen er Singapore, Seattle og... Snillfjord? Det Snillfjord hvor jeg er groddfast? Eller spiller bare PCen min vrang igjen nå og at jeg leser feil? :)

Lurer på om Fnate har fått litt nedfallsfrukt .. Slikt bør han overlate til Helge Skogens kongle ;)

Kan ikke være bare Fnate, det er tross alt 9 stk (pr nuh) som har stemt Snillfjord.
Mistenker at alle de 9 befant seg samme sted da det ble stemt :p

Kan ikke være bare Fnate, det er tross alt 9 stk (pr nuh) som har stemt Snillfjord.
Mistenker at alle de 9 befant seg samme sted da det ble stemt :p

Jeg stemte av bekvemmelighetsgrunner ;) , men overlater til ForeverSAS å fikse overnatting på et lokalt motell :-) :p

Ting på S er bra. Som pils for eksempel. Både Seattle og Snillfjord mangler i samlingen. Stemmen gikk til Seattle, da Snillfjord gir makeløst dårlig inntjening på FlyingBlue-kontoen :D
Er redd jeg er i Italia på den tiden dog...

Ting på S er strålende, supert
XOql0Sx.png

Må dessverre melde avbud denne gangen! Dere får kose dere :D Ble det Snillfjorden?

Hvorfor ikke et alternativ til:

Keg Room NYC : 53 West 36th Street New York, NY 10018. :lol:

Jeg melder meg omgående ;)

Last edited:

Hva med Stjørdal.....? Bamses Pub er jo legendarisk....eller " landets verste pub" som Egil Hegerberg så fint sa det :D :D :p

Stemmer for en eller annen lett tilgjengelig plass i Trøndelag eller å flytte datoen til 25. mai å ta det på Jessheim?

Stemmer også for å flytte dato da Isle of Wight antagelig vil gi lite oppmøte.

Nå var vel denne tråden en som vi genererte sånn godt underveis i et julebord. Spesiell takk til "Nordlands Trompet"; Cecilie, som manet den opp til overflaten igjen.

Men altså... det jobbes litt med en Fly&brunch på Lillestrøm type lørdag 28/5 ellårno'

Det eneste problemet med den helgen er at det er noe så sjeldent som min andre helg på rad i Norge så jeg kommer til å være fullstendig desorientert og ha skikkelig jet lag.

Back