Fly&Brunch Lillestrøm 16/2 kl 15:02

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Fly&Brunch Lillestrøm 16/2 kl 15:02

Ærede kosmonauter

På nytt er det tid for en liten samling i Deltabyen Lillestrøm og vi tenkte å fortsette tradisjonen med lørdagsbrunch og påfølgende fludium.

Vi har pleid å spise på Italiensk restaurangutang, men nå har det også dukket opp et av landets beste burgersteder - Raus. Så om det går an å sikre bord så gjør vi nok ca det. Avhenger litt av hvor mange vi blir, da Raus er rimelig liten plass. Blir vi en skokk kjører vi Italiensk.

En liten overraskelse planlegges også.

EG ER MED
Discus
Fnate
Martin
SQ_777
EB
learjet
Jeltzin

TENTATIV:
ToreD

Last edited by a moderator:
Re: Fly&Brunch Lillestrøm 16/2 kl 15:02

Skulle gjerne vært med, men jeg har overaskende nok noe annet å gjøre den dagen. Kos dere!!

Jeg er med:-) Når starter vi?

Så den nå...ikke så lett å få med seg alt. Glær mæ...

Er dessverre i det tyske den helgen, og nyter tysk fludium, men håper dere klarer å kose dere uten lille meg.... ;-)

Må nok dessverre prioritere flytting og oppussing i stedet fly og øl[emoji20]

Det kan du si... Leiligheten blir jo ikke borte med det første. Men så var det denne kjerringa da[emoji51]
Enda endt det finnes alternativer da:D:D

Æsj... familiebesøk/forpliktelser i Elverum den helgen så jeg må melde avbud [emoji853]

Da har jeg booket her:

Raus Bar & Bistro kl 15.02. Under mitt navn. Om dere ikke kan det så møt opp kl 15.03 og se etter kjente fjes.

Her er det burgere på Amerikansk vis

Ligger rett ved Vinmonopolet i tilfelle noen trenger en flaske "60" før det starter. Solo finnes på Meny rundt hjørnet.

Gleder meg.

flott anledning .. så tar meg en tur til Lillestrøm på Lørdag.. satser på at det er ennå er 'raust' med plass...

flott anledning .. så tar meg en tur til Lillestrøm på Lørdag.. satser på at det er ennå er 'raust' med plass...

Booket en ekstra plass, så det passer perfekt.

Back