• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FLIGHTINFO PLEASE

enml

ScanFlyer Gold
Nen som kan sjekke datoene fra og med 17.07.05 til og med 24.07.05?
Noen bevegelser utenom det vanlige på Molde Årø?

På forhånd takk Tobben;)

Det som jeg kan se , er at den kun er SASBraathens som kommer til
Molde.....
Der kan jo være andre, men i de systemer jeg kan checke er der ikke
nogen
Hilsen
Ole

FINNER HELLER IKKE NOE, DE ER IKKE SÅ FLINK Å LEGGE INN CHARTERS I SITT SYSTEM DER OPP....

Mange takk sk931 og LN-HAT:devot:

Helt riktig LN-HAT!!
MÅ BARE FÅ KOMME MED ET HJERTESUKK: Den tiden jeg jobbet i sikkerhetskontrollen var det flere ganger at jeg ved tilfeldigheter oppdaget at det var utlandsfly på veg og pax som kom uten at vi hadde fått beskjed om det og at det ikke sto på flightinfo tavlene. Til slutt måtte jeg bare gjøre det til fast vane å mase på Braathens (som var handling agent da) hver dag om det var noe i gjerdet. For å si det rett ut så er det enkelte ansatte på Årø som har vært, nettop... ANSATT siden flyplassen åpnet....

Såg denne litt seint ja, men so m dei andre og seier: Ingenting er lagt inn iallefall...:) EInaste som er "uvanleg" er denne:

Såg denne litt seint ja, men so m dei andre og seier: Ingenting er lagt inn iallefall...:) EInaste som er "uvanleg" er denne: (Sommarcharter)
[
[]SK7313 []16JUL05[] [ ALT
[
[ 73G BU7370 LNTUI
[
[ STD STA ETD
[ 16JUL MOL CHQ 0740 1310
[

Mange takk Tobben!:devot:

Chania flighten er den vanlige til Apollo. Forøvrig har Apollo sagt at de utvider med en destinasjon til til neste år. Tenker det blir Tunis...

Men jeg kan aldri tenke meg at Lauryn Hill tar vanlig rutefly...?

Originally posted by enml

Men jeg kan aldri tenke meg at Lauryn Hill tar vanlig rutefly...?

Nei, det er riktig hun kommer med chartret fly. Men som jeg har skjønt kommer de fleste andre med rutefly.

...men hvilket chartret fly...? Det sies nå at hun kommer med et team på 40 pers. Videre er det sagt at det kommer en del bizer som det har kommet handlig forespørsel på. Vi får se... bilder skal det bli ihvertfall.:musikk

Originally posted by enml
...men hvilket chartret fly...? Det sies nå at hun kommer med et team på 40 pers. Videre er det sagt at det kommer en del bizer som det har kommet handlig forespørsel på. Vi får se... bilder skal det bli ihvertfall.:musikk

Flightane vert vel lagt inn dersom SGS har handling på dei. Har dei ikjke handling på dei vert det ikkje lagt inn, då er det AVINOR som har ansvaret for at bag/pax kjem seg dit dei skal....

Jepp, men som tidligere nevnt, noen som har :zzz der siden flyplassen åpnet og da blir det smått med info, enten det er SGS eller AVINOR som har handlingen...

Back