Flight ny film

jameson82

Flysitter
Etter å ha sett filmen Flight så kan jeg komme med en anbefaling at dette er en film å se. Flyet i filmen har utrolig likt livery som SK bortsett fra at MD som brukes her har winglets.Ulykken som skildres i filmen har ett utrolig lik årsak som ulykken med Alaska Airlines flight261http://m.youtube.com/watch?v=lhUrWRV1cxs

Last edited:
Siden alle andre kommer med slik uforbeholden skryt av denne filmen får jeg være den som anbefaler å bruke kinopengene på en annen film. Har sett mye bedre og det er en veldig enkel film, og om du er litt interessert i fly er det mange irriterende feil. Men alt i alt en grunn film..

var forsåvidt en bra film, men gud for en skuffende slutt!!

SPOILERS!!! (ikke de som brukes på fly)

Hadde likt det som Denzel hadde svart ja på det siste spørsmålet! :)

Siden alle andre kommer med slik uforbeholden skryt av denne filmen får jeg være den som anbefaler å bruke kinopengene på en annen film. Har sett mye bedre og det er en veldig enkel film, og om du er litt interessert i fly er det mange irriterende feil. Men alt i alt en grunn film..

Selvfølgelig. Det vil aldri komme en film fra Hollywood der alle fly-detaljer er korrekte. Sannsynligvis er det akkurat det samme med andre ting også, bare at vi flyintereserte legger ikke merke til ting som for eksempel har med busser å gjøre ;)

Ja, det er en enkel film, men det behøver ikke bety at den dårlig....

Back