Fleslandbilder fra 13. august.

Scandinavian

ScanFlyer Gold
En knall dag på Flesland i dag, så takker både kjente og ukjente for en fin dag. :)

Første gang jeg får med meg Carpatair sin Saab2000. :)

Carpatair Saab2000 YR-SBA by Kristoffer K R, on Flickr

En av dagens store overraskelser var denne Raf-Avia Antonov An-26. :)

Raf-Avia An26 YL-RAD by Kristoffer K R, on Flickr

KLM stilte med tre forskjellige flytyper, en 73G, F100, og en 734. Her er det 73Gen som er på vei tilbake til Amsterdam.

KLM 737-700 PH-BGE by Kristoffer K R, on Flickr

Denne smekre Pilatusen stod pakert på GA området.

Pilatus PC-12 N412MD by Kristoffer K R, on Flickr

Pilatus PC-12 N412MD by Kristoffer K R, on Flickr

Og denne ny norskregistrerte Yaken er på vei til å bli klar for sin første tur med norsk reg.

Yak52W LN-LBS by Kristoffer K R, on Flickr

Hittil har jeg ikke klart å få noen av de hvitmalte SAS og Norwegian maskinene som er i omløp, men i dag fikk jeg to. :)

SAS 737-500 LN-BUD by Kristoffer K R, on Flickr

Norwegian 737-300 LN-KKI by Kristoffer K R, on Flickr

Eurowings måtte ta en ekstra strafferunde når en S92 ikke klarte å flytte seg vekk i tide.

Eurowings CRJ900NG D-ACNO by Kristoffer K R, on Flickr

Den ene av dagens to A340er. SAS sin OY-KBC. Hifly kom senere med OY-KBM.

SAS A340-300 OY-KBC by Kristoffer K R, on Flickr

Tilslutt to contrails.
Norwegian på vei til Ålesund fra Gatwick.

Norwegian 737-300 Contrail by Kristoffer K R, on Flickr

Og Condor på vei til Anchorage fra Frankfurt. Denne fanget med hjelp fra Reidar controll Piddien. ;)

Condor 767 contrail by Kristoffer K R, on Flickr

Last edited:
Joda, men det var bare OY-KBM og selv om den har fått en rød stripe på motoren siden sist, så var det ikke mye vits i å vise omtrent samme bildet som i forrige tråd. :)

Joda, men det var bare OY-KBM og selv om den har fått en rød stripe på motoren siden sist, så var det ikke mye vits i å vise omtrent samme bildet som i forrige tråd. :)
Hehe,kanskje ikke,men hvis den var så møkkete som Mr McNikon sa den var,ville jo bare det vært en liten bonus^_^

Du har helt rett Scandinavian. Det var kjekt og preike med de som breike. Flotte bilder fikk du også.

Fine bilder fra en fin dag. Skal bli spennende og se hvordan mine ble etter å ha skutt med nytt utstyr.. :)

Flotte bilder fra "utlandet" :) godt å se det er litt aktivitet der borte i vest.

TK :fly

Flotte bilder Kristoffer og takker for en hyggelig dag! :D

Likte veldig godt snute bildet av 340'en :D

Mye flotte resultat fra deg her :)
Ser du kom litt tidligere enn meg også, skulle fått ræva i gir litt før :lol:

Om jeg hadde dratt noen dager tidligere fra Oslo hadde jeg rukket å sett dette selv. Jaja, får nøye meg med en superserie. Knall! :)

Back