Deler noen flere bilder fra onsdag som var 30.september.
Første jeg ser på fjernpark er jo den som har åpne den nye ruta til MCA, kommet inn tidlig via Gøteborg.
Her står YL-LCC parkert i morgensol ca kl 08:35, og latvieren som tar av i bakgrunnen for DOT, har registreringen LY-NSB...
Så kjørte jeg rett til østsiden av plassen, og gikk skogsveien på ca 12 min inn til jorvollen i sør.
Heldig kan man være
Her fikk jeg som et av de første som kom VP-BRT
Av de nye vi har fått i år er jo Swiss, her med HP-IPU som LX1210
Over 1 time før tiden var også US Airways denne morgenen, seilte så nydelig inn som US788 fra Philadelphia. Det jeg ikke tenkte på da, er jeg var heldig å få siste ankomst før de kutta ruta nettopp den dagen. Sommerruta er over, og N204UW var siste maskin. Velkommen tilbake i 2010
1 time forsinka kom LH CityLine med D-ACRM, som operers av Eurowings som LH3158 fra Düsseldorf
Ja det var de jeg hadde for denne gang, de viktigste som kom før trafikken snude.
Første jeg ser på fjernpark er jo den som har åpne den nye ruta til MCA, kommet inn tidlig via Gøteborg.
Her står YL-LCC parkert i morgensol ca kl 08:35, og latvieren som tar av i bakgrunnen for DOT, har registreringen LY-NSB...

Så kjørte jeg rett til østsiden av plassen, og gikk skogsveien på ca 12 min inn til jorvollen i sør.
Heldig kan man være

Her fikk jeg som et av de første som kom VP-BRT

Av de nye vi har fått i år er jo Swiss, her med HP-IPU som LX1210

Over 1 time før tiden var også US Airways denne morgenen, seilte så nydelig inn som US788 fra Philadelphia. Det jeg ikke tenkte på da, er jeg var heldig å få siste ankomst før de kutta ruta nettopp den dagen. Sommerruta er over, og N204UW var siste maskin. Velkommen tilbake i 2010


1 time forsinka kom LH CityLine med D-ACRM, som operers av Eurowings som LH3158 fra Düsseldorf

Ja det var de jeg hadde for denne gang, de viktigste som kom før trafikken snude.