• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flere får gratis lokalaviser hos SAS

Status
Not open for further replies.

Glenn

ScanFlyer Gold
Flere får gratis lokalaviser hos SAS

Fra midten av februar kan du lese flere lokalaviser på norske innenriksruter.
På flyene fra Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger og Kristiansand vil du finne hhv. Aftenposten, Bergens Tidende, Adresseavisen, Stavanger Aftenblad og Fædrelandsvennen.

Ikke min lokalavis, men bra for de på Vestlandet, Midt-Norge og i sør :up:

Last edited:
I Bergen har BT vært tilgjengelig I stort sett hele feb hvis jeg husker rett.

Kan nesten virke som SAS for en gangs skyld har greid å rulle ut en forbedring før de markedsfører den :)

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Re: Flere får gratis lokalaviser hos SAS

Dette synes jeg jo er bare superfint!
Men aldri fornøyd naturligvis.. tenk om jeg kunne fått Adressa når jeg satte meg på flyet i Stavanger til Trondheim... :P

Dette synes jeg jo er bare superfint!
Men aldri fornøyd naturligvis.. tenk om jeg kunne fått Adressa når jeg satte meg på flyet i Stavanger til Trondheim... :P

Der har du et fint eksempel på et logistikk-mareritt :lol:

Det er mer jobb med dette enn enkelte synes å tro .. Aviser skal slepes til/fra/mellom gater, og i tillegg må noen bestille og koordinere alt dette... Og aviser til 186 pax veier litt, om noen skulle være i tvil ... og med 30-40 flighter om dagen ..

<mod>
Det er mer enn nok tråder om bonusforbud og sosial dumping! Kraftig opprydding og tråden stengt.
</mod>

Status
Not open for further replies.
Back