Flåteoversikt

torer

ScanFlyer Blue
Flåteoversikt

Hei, finnes det en komplett liste over SAS sine 737'er, med reg nummer, versjonstype, med eller uten winglets, lettvekter eller HGW, motorversjon (SAC eller DAC motor), og om de er selveiet eller leaset??

Har ikke funnet noen tilsvarende liste..

:)

Re: Flåteoversikt

Du finner i alle fall noe på disse sidene. For eksempel kan du finne ut dette om LN-RPL.

Men jeg har ingen anelse om hvor ajour listene er.....

Mvh,

Takk!! :)
Her fant jeg endel info, og de virker på meg veldig oppdaterte, men er også på utkikk etter info om det er Dual Annular Combustor eller Single Annular Combustor på de forskjellige individene, og hvilken vekt de er sertifisert for.

Du kan også finne info på denne siden, som jeg ofte bruker. Men du må ta disse listene med en klype salt. Det er ikke alltid at de er helt oppdaterte.... Husk at disse listene er basert på frivillighet. :)

Jeg jobber med en liste over både SAS og SASNorge sine B737'er, kommer til å legge den ut her etterhvert for kvalitetssikring av dere.
Stemmer det at pr idag så har SASNorge 9 stk WL?(Finner bare 1 i SAS med WL LN-RRH)
RRA ? MTOW
RRB ? MTOW
RRE ? MTOW
RRF ? MTOW
RRG ? MTOW
TUJ 69,4t MTOW
TUK 69,4t MTOW
TUL 64,9t MTOW
TUM 64,9t MTOW

LN-RRA, -RRB, -RRE, -RRF, -RRG, -RRH og -RRJ er alle levert nye til SAS med winglets.

I tillegg har man ettermontert winglets på 5 fly.

Disse er LN-TUM, -TUJ, -TUK, -TUL og -RRL

Back