Finne ut av antall flyvninger på hver enkelt selskap..

mann78

ScanFlyer Blue
Finne ut av antall flyvninger på hver enkelt selskap..

Hei :)

Jeg startet med flightdiary i april 2012, men logger kun private turer utenom jobb. Flyr endel i jobb, 2-4 flyvninger hver mnd.

Om jeg kontakter er SAS/DY, vil de kunne se antall enkeltflyvninger jeg har totalt i sitt system? Hvor langt tilbake evt? Tenkte kun på antall, detaljert info utover det får man vel ikke vite.

:)

Re: Finne ut av antall flyvninger på hver enkelt selskap..

SAS/*A flygningene finner du på eurobonussidene dine.

Hei :)

Jeg startet med flightdiary i april 2012, men logger kun private turer utenom jobb. Flyr endel i jobb, 2-4 flyvninger hver mnd.

Om jeg kontakter er SAS/DY, vil de kunne se antall enkeltflyvninger jeg har totalt i sitt system? Hvor langt tilbake evt? Tenkte kun på antall, detaljert info utover det får man vel ikke vite.

:)

Spørs om du har registrert eurobonuspoeng eller vært registrert på norwegian sin hjemmeside. Jeg hadde 20/30 turer til Kristiansand hvert år i perioden 2005-2008 uten at jeg gadd å registrere de pga 0 poeng, disse står ikke på mine sider hos sas iallefall.

Om du kontakter kundeservice tviler jeg på at de orker/kan/vil hjelpe :)

Spørs om du har registrert eurobonuspoeng eller vært registrert på norwegian sin hjemmeside. Jeg hadde 20/30 turer til Kristiansand hvert år i perioden 2005-2008 uten at jeg gadd å registrere de pga 0 poeng, disse står ikke på mine sider hos sas iallefall.

Om du kontakter kundeservice tviler jeg på at de orker/kan/vil hjelpe :)

Med tanke på svartiden på enkelte kundeservice har de nok andre mere fornuftige oppgaver ja.
Hva med å gå igjennom gamle mail og lete de opp selv?

Blir nok vanskelig utenom flyselskapet sin hjelp :) Det meste er bestillt via reisebyrå eller av sjefen med eget kredittkort.

Men skal for morro skyld kontakt for eks SAS å spørre.

Dersom arbeidsgiveren din har ett godt kundeforhold til reisebyrået, kan du jo forsøke å spørre de.

Back