Finne KRS-BOM med stopover i BKK på retur og Eurobonus?

cbcb

ScanFlyer Blue
Finne KRS-BOM med stopover i BKK på retur og Eurobonus?

Hei

Skal muligens en tur til India i januar, og ser derfor etter en rute som jeg kan kombinere med både en stopp i Bangkok på vei hjem, samt opptjening av Eurobonus poeng.

På vei ned er det ikke nødvendig å gå via BKK (men gjerne visst mulig), mens på vei hjem ønsker jeg noen dager der. Mulig det beste (og rimeligste) er å bestille KRS-BKK og BKK-BOM som 2 seperate billetter og legge inn en liten stopp i BKK begge veiene?

Er det i tilfellet noen billetter fra BKK-BOM som vil kunne gi meg eurobonuspoeng?

Jeg kommer til å reise i økonomi, evt økonomi extra til opplysning

Takker for innspill

Re: KRS-BOM med stopover i BKK på retur og Eurobonus

Om du lurer på om noen i Star Alliance flyr en random strekning er det ofte greit å bruke staralliance.com. Søkte kjapt på en random dato i januar og fikk opp at Thai flyr ruten som "TG317".

Re: Finne KRS-BOM med stopover i BKK på retur og Eurobonus?

Finner *A-rundreise KRS-CPH-MUC-BOM-BKK-CPH-KRS til 12 628 kroner på http://matrix.itasoftware.com. Mulig du kan få det billigere ved å dele det opp, evt. ta utreise fra annen flyplass. CPH-MUC-BOM med LH på SK-codeshare i W (ikke så lett å forutse opptjening der), ellers TG i Y BOM-BKK og SK i K BKK-CPH som begge gir 100% EB-opptjening. Utfordringen med EB er jo at de billigste billettene stadig bare gir 25% hos de fleste utenom SAS Group og amerikanske selskap.

Back