• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Finnair med daglige til Shanghai og Dehli

MartinL

ScanFlyer Dusty
Nordens mesteren i IC trafikk, trer frem med daglige til Shanghai og Dehli.

Den 28 september respektive 5 oktober börjar Finnair återigen flyga dagliga nonstop mellan Helsingfors och Delhi samt Shanghai. Alltid med förbindelser från Stockholm, Göteborg, Norrköping och Köpenhamn. Finnairs Sverigechef Matias Sarkkinen kommenterar:

- Finnairs målsättning är att erbjuda dagliga förbindelser till våra mest frekventerade destinationer i Asien. Det är ett måste för att kunna ge affärsresenären maximal flexibilitet. Därför är det glädjande att vi nu satsar fullt ut på dessa destinationer igen. Idag flyger Finnair dagligen till Peking, Hongkong, Bangkok (dubbla dagliga) och till Japan samt fyra gånger per vecka till Seoul.

http://flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=7513

Nå bør folk på forumet som "elsker" denne mesteren følge opp teorien med praksis - kjøpe seg billetter - eller er det fortsatt mer fart i teorien enn i praksis?

Allt som skal til for Mester tittel er å fly til Bangkok fra annen Nordisk by enn København eller Stockholm...

Jeg setter nesen til BKK med AY den 1. oktober! Nytt flyselskap som jeg håper innfrir forventningene.

Selv har jeg vært lojal Finnair kunde i mange år. Skaffet med PLUS medlemskap allerede da The Ticketor satt og strødde ut billetter fra jernbanetorget. Det har blitt hvit og bred buk til Asia flere ganger.

At Finnair satser faller tydelig mange tungt for hjertet.

Hvis et flyselskaps suksess ovenfor kundemasse og produkt skal rangeres etter økonomiske prestasjoner og avkastning til eiere, må mange priser og annerkjennelser strykes fra listen.

Jeg tviler på at det oppfattes som forlatt og ensomt når jeg påstår at 99.9% av de som flyr med et etablert flyselskap, vurderer selkapet etter service, produkt, pris, frekvens, rutenettverk og ikke etter finansielle prestasjoner ovenfor sine eiere.

Hva er siste nytt mht. langdistanseflåten - med utfasing av MD-11 og innfasing av Airbus?

Men nå som Thai har åpnet fra OSL direkte er det ingen grunn til å fly Finnair østover lenger...man bør bruke de som virkelig satser på Norge!

Men nå som Thai har åpnet fra OSL direkte er det ingen grunn til å fly Finnair østover lenger...man bør bruke de som virkelig satser på Norge!

Det flys så temmer og tøy holder med Thai fra Norge, så vær ikke redd for det du!

Spådommen om at Finnair reduserer til 1 daglig til Bangkok er gruslagt. Selskapet opererer i vinter hele to daglige avganger til den Thailandske hovedstaden.

Ingen grunn? Mange er nok prisbeviste også. Thai sliter fortsatt med å innse at internett er veien å gå i 2009! Finnair IC er vel blitt større enn SAS IC også nå..

Finnair IC firster veldig å prøve en gang, får vel se hvordan det ligger ann neste gang jeg skal østover. Har vært veldig fornøyd med europaturene jeg har gjort med dem, og så er HEL en fantastisk flyplass. Gratis internet og viina i tax-freen...

Back