• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Finnair businessclass longhaul?

karving

Newcomer
Jeg har fått tilbud om en oppgradering på denne flighten for 350EUR. Fra før av har jeg sete ved nødutgangen (er 193 høy...).

Spørsmålet / spørsmålene er:
1) Er dette en bra deal, eller burde jeg beholde mitt nødutgang-sete?
2) Hvordan er businessclass-setene til Finnair på disse flyene? Er det et "eldre" sete, mao ingen mulighet for å legge den helt flat?

Re: Finnair businessclass HEL-SIN?

Dette er en no-brainer uansett sete, det er langt til Singapore selv ved nødutgangen :)

350 EUR for et mye bedre sete, måltider etc på en 12-3 timers tur? No brainer - punktum. Singapore er langt. Veldig langt.

Bestill! Det er utrolig billig.

Når det gjelder sete så kan det være du får lie-flat, men det er ikke garantert. De gamle setene er også greie å sove i. Husk at du også får masse mer bagasje (3 kolli), lounge, doble poeng, etc.

Har selv hatt business på Finnair til Asia (HKG). Glatt verd 350eur!

Finnair i C på langdistanse er helt ok.
Til den latterlige prisen så er det bare å slå til.

Back