Finn en feil...

Status
Not open for further replies.
"Life vest under at seat" kunne man lese på hydrofoilene i Hellas på 80-tallet. For ikke å snakke om en ferge jeg tok på øyhopping der nede i det forrige tiår: Spyleknappen på do var faktisk en gjenbrukt ringeklokke *ding dong* Sorry for å være OT, dette er visst ikke forum.båtprat.no :cool:

Har ikke bilde av det lenger, men så en ikke fullt så betryggende melding ombord hos Air Norway når jeg for noen år siden fløy OLA - OSL. Hvor det var opplyst om at alle seteplasser var utstyrt med flytevest ELLER oksygenmaske.

Ja dette var ordentlig flaut av SAS. De burde skamme seg. Man burde vel nesten fått refundert billetten pga dette? ;)

Ja! Dette er flaut av SAS, skjønner at du ikke helt er enig med meg. Men de burde klart å skrevet ordet korrekt!

Last edited:
Ja! Dette er flaut av SAS, skjønner at du ikke helt er enig med meg. Men de burde klart og skrevet ordet korrekt!

Ja, de burde klart å skrive korrekt. Men det holder vel å kalle det for en mennesklig svikt?
Tror SAS trekker på smilebåndet av dette, og at de ikke synes det er flaut, men heller litt morsomt. :)

Ja, de burde klart å skrive korrekt. Men det holder vel å kalle det for en mennesklig svikt?
Tror SAS trekker på smilebåndet av dette, og at de ikke synes det er flaut, men heller litt morsomt. :)

Hehe! :-) det tror jeg også! Ja, mennesker har lov å gjør feil! :)

Last edited:
Hva trodde du var under setet da? Dessuten: "Men du burde klare å skrive setningen korrekt!"

Dette har ikke noe med hva jeg trodde var under sete.. Jeg vet at det er en redningsvest der! Men at sas gjør en feil som dette er komisk/flaut.. :)

Dette har jeg sett flere ganger og humret over. Det som er rart er hvor lenge det har stått uten at de har giddet å rette på det.

Status
Not open for further replies.
Back