• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Finhansa og en ukjent Tupokker 70

enml

ScanFlyer Gold
Fremst en Embraer A340 fra Finhansa og bak har vi en Tupokker 70 fra... ja, noen forslag?:musikk

Attachments

• finhansa.jpg
    finhansa.jpg
    130.1 KB · Views: 14
Replying to Topic 'Finhansa og en ukjent Tupokker 70'

Flotte da ihvertfall :)

Men med den dårlige lagerkapasiteten LEGO sentralt har, kan jeg vel forvente meg å få disse inn på lager på denne tiden neste år eller noe slikt :sarc . Men får kanskje sende en bestilling på mandag og se om jeg kan få litt mere nå :)

Men var det ikke litt vel store winglets ? :P

Originally posted by TG

Men var det ikke litt vel store winglets ? :P

De er av en ny avansert type, justerbare :)

Begge flyene - og flyplassen - finnes bl.a. på lekebutikken i Sandvika Storsenter (der jeg var og kjøpte babydukke til Prinsessen i går - tross fars iherdige arbeid med lekefly, har hun allerede vist STOR interesse for babyer og dukker, og gårsdagens innkjøp var en suksess...)

Back