Fin tirsdag fra Ris:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kaffekopp nr. 2. litt senere ut døren i dag - skal innom fastlegen å få satt to stikk…ett stikk mot influensa og ett stikk mot covid (bor da heldigvis ikke på Nesodden). Så blir det arbeid før jeg leder et styremøte i kveld. Innholdsrik tirsdag ønskes.

God morgen fra havet.

Det nærmer seg hjemreise og vaffelrøren er bestilt så i ettermiddag blir det vafler og noen er i det spøkefulle hjørnet i dag og poster en liten «plakat» på lugar døren min. Se bilde.

ae201a63f02f428f5b5f66fcbe64bc8d.jpg

Godt det snart er helg

FQTV

Morn fra sommerhus-kontoret på Fevik. Fasilitetene gjør at jeg ikke kan kalle det en hytte, og det føles ikke så veldig sommerhus-aktig ut når båten står i gårdsplassen, bassenget er tomt og det er mørkt og regnfylt ute. Nespresso-maskin her så det blir fort et par turer opp og ned trappa for påfyll

God morgen fra kontoret på Ensjø,

Mørkere tider, nå er det mørkt når man går hjemmefra til bussen. Men friskt og godt.
Og en positiv sideeffekt er at man kan ha persienne opp om morgenen på kontoret uten at sola steker for hardt
Hektiske dager, men begynner endelig å få strukturert opp en del ting. Så da blir det mer tid til å løse problemer som ramler inn. Alltid like gøy når det ringes kl 2130 om kvelden og man får høre at en stor forsendelse har noen merkelige merkelapper. Så da blir det full stopp og antagelig masse å rydde i dag.

Spørs om det ikke må bli en ettermiddags fika på Happis i dag, tross alt en uke siden sist.

FQTV, det artige er når det plutselig banker på døra litt utpå kvelden.... og man plutselig ser kollegaen i et nytt lys....

Ha en strålende tirsdag

S

Morn fra KSU. Her blir det kontorering, samt en sjekk av en del utstyr hos logistikkleverandøren.

Godt å se gjengen hos FQTV komme frem i lyset. Har jo vært litt i vinden å ikke være ensom om bord siste tiden..

God morgen fra kontoret.. Her er det mye møte og reise-booking på agendaen. Droppet svømming i dag og da man fremdeeles er på en 15% "pjusk".

I kveld skal det faktiks pakkes før det bærer til Abu Dhabi i morgen - hadde nesten glemt det, men så plutselig Fru Sud hadde lagt frem noen noen snasne bikinier så da kom reisefeberen.

Morn fra KSU. Her blir det kontorering, samt en sjekk av en del utstyr hos logistikkleverandøren.

Godt å se gjengen hos FQTV komme frem i lyset. Har jo vært litt i vinden å ikke være ensom om bord siste tiden..

Fikk aldri lest den artikkelen i Dagbladet så vet egentlig ikke hva som ble skrevet om livet ombord.

FQTV

Mornings fra Hvalstad stasjon. Vaskedama kom akkurat nok forsinket til at jeg ikke rakk toget….og de som stod å solgte boller og kaffe da jeg fulgte minstemann til skolen hadde også pakket sammen. Et stykk foreldresamtale på skolen, sesongs første isøkt for minstemann og en fotballkamp for han eldste….alt mens kona får dra på jobbreiser. Må få se bytte jobb slik statusen er nå.

Hoi fra akkurat innenfor ring 2. Fikk bestilt fly til DUS og hotell i Leverkusen (av alle steder), så nå er det bare å vente på at Leverkusen en eller annen gang mellom nå og de neste 6 ukene slipper billetter til borteseksjonen for Leverkusen-Inter i CL i desember. Ikke vært i det området siden 2007, men har vel heller kanskje ikke gått glipp av så mye :colgate:

God morgen fra Wood Hotel i Bodø!

Knallvær i går kveld, fantastisk solnedgang over Lofotalpene og det å ligge i det oppvarmede takbassenget og se på Nordlyset var en opplevelse for livet! Herlig rom og nydelig frokost så dette hotellet anbefales sterkt! En av Norges beste!!

Nå snør det utendørs og trærne ligger flat i vinden, dette er det Bodø jeg kjenner igjen! Møte med gamle kollegaer og venner i kveld, blir vel en Bodin eller tre… hehe.

Nyt dagen!

Kim

God tirsdag fra Oslo. Formen fortsatt nokså sjaber så ble nok en sykedag fra sykehuset og det virka som den eneste riktige avgjørelsen da jeg ringte inn i går kveld (store fordelen med helsevesenet er jo at det er noen på jobb til enhver tid som plukker opp telefonen og kan ta i mot beskjeden), det har faktisk ikke blitt stort bedre enn det var i går. Er iallefall glad jeg ikke skal fly noe sted før om et par uker. Jeg gjorde det en gang med en forkjølelse på vei hjem fra Tyrkia, har aldri opplevd så intens smerte i øret noen gang på vei ned. Og da ble jeg døv på det ene øret i en hel dag. Men om et par uker burde det jo være bra right.
Planen må være å bli frisk egentlig selv om dette er bagatellmessige greier sammenlignet med pasientene jeg møter, det er viktig å påpeke det. Man skal være priset lykkelig over om et par uskyldige infeksjonssykdommer er det verste man møter så lenge det varer.

Last edited:
God torsdag fra Parkeveien. Litt sent inn i dag da frisøren fikk et morgenbesøk for en sommerklipp. Straks litt møtevirksomhet før det blir treff med gamle venner. Ha en bra dag.

God tirsdag fra OSL. Første Rødsnute tur på svært lenge, men pris, tid og Flex bagasje m/tilbehør var ikke gæli.

4c60703b54bcbb95ff4777c0492391a5.jpg

CPH neste

Ha en best tirsdag!

G’morgen .. Nå skal en sensasjonell skotte og hans orkester plugges inn i øregangen før ferden går ut i mørket med den store pelsdotten. Tidlig teamsmøte til en forandring også, her går ting bare slag i slag. Glad jeg bare har firbente ‘unger’ ..

Milton ser heldigvis ut til å styre godt unna oss ..

Back