• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Fin onsdag fra Lysebu

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra toppen av byen. Både lagt meg og stått opp på denne siden av midnatt - fordelen med å overnatte her - er jo at jeg kan gå til kontoret og være produktiv 05:40 :-) Nå venter frokost og så blir det møter på Skøyen og Lillestrøm før jeg går litt tidligere fra jobb. Besøk hos opphavet i ettermiddag. Bruk dagen best!

Morn fra RE11. På vei til Elvebyen for dagens arbeidsøkt. Arbeidsgiver spanderer visst lunch i dag også, så da blir jo dagen litt bedre

Mornings fra L1. Månedsavsluttning i dag, så blir en heller litt lengre dag på kontoret. Så litt usikker på formatet på dagens løpetur. Ha en fin dag.

God morgen fra Glyfada. Litt vrient å være både helt om natten og dagen, men en spasertur på morgenkvisten og en god frokost på terrassen gjør at man er på 80% igjen. De festene de kjører nå under denne messen er helt hemningsløse og overlapper hverandre. Festen på Four Seasons i går var hinsides og artig at sikkert 20% er nordmenn. Nå copy paste.

God morgen fra Bryne. Det er grått ute, og det er meldt regn. Men selv der bommer ofte yr, selv om man skulle tro at varsel om regn var pålitelige i denne landsdelen. Nuvel, jeg får planlegge som om det stemmer, for det gjør gjerne det. Sommerferien begynner også å ta form. Men i dag skal skolen besøkes slik at en arving får innblikk i hvordan høsten skal se ut.

Kaffetrakteren jeg fikk for noen måneder siden får kjørt seg, og jeg bør nok snart kjøpe mer kaffe. Det er nå 2 år siden jeg begynte å drikke det....

God og sliten morgen fra Lillestrøm. Monterte nye møbler til sent i går. Det ble også feiret med både Mozel Light OG smågodt. Nå venter dermed fyllingen samt en tur via IKEA på vei til bortekontoret.

Ha en best onsdag!

• Like
Reactions: EB
God formiddag fra PMO. Egentlig en helt grei flyplass for ankomst og innsjekk, men oppdaget airside at flyplassens eneste lounge ligger landside, og har man kommet gjennom sikkerhetskontrollen er det knapt et sted å sitte

IMG_5731.webp

D8 hele veien til Oslo nå via CPH. Ha det kjekt :)

• Like
Reactions: EB
God dag fra Westcon i Ølen.

Avgang bopel kl 0540 i morges og 3 timer senere var jeg på plass her nede i gokk (ølen). Sånn kan det gå når de ringer kl 21 om kvelden og lurer på om jeg kan komme nedover.
Utover ombooking av tannlege i morges (som ikke går foran inntjening, overtid) så var det ingen hinder for å reise ned her så da var det enkelt. Sett Volvoen i D-gir og pen økonomifart nedover.
Så får eg håpe de ikke blir for fort ferdig slik at jeg må hjem etter noen timer. Krysser fingrene for en lang dag på timelisten 🤑

G'morgen, ja, fra noen timers biltur fra landslagets sommerleir.

Langt mer behagelig temperatur her enn der, høres det ut som. Men de har jo to uker før første match.

Siden det er onsdag, kan vi jo ta et bilde fra Fornebu,

BA 732.webp

God morgen fra Chile. Straks en treningsøkt for å svette ut godsakene som jeg fikk hos Italia i går. Morsom kveld som forventet. Hjemmekontorering resten av dagen. Ha en fin onsdag.

Altså i min bok er det ikke mulig å være produktiv kl 0540. Da er det sovetid nemlig. Burde være lover for slikt. Kontorering bør ikke være tillatt før kl 9. Man har jo regler for skjenketider og slikt, så da bør det sannelig være regler for kontorering også.

Så det så! Grått og masse regn i det Sørlandske i dag. Regner med vår Herre sørger for at det er nyvasket til ferien begynner. Allerede snart ferdig med onsdagen her jo, så det snører seg heldigvis mot helg.
Apropos tannlege... Jeg har 4 hull som skal fikses på fredag. Gurer meg til både det og regningen. OG som om ikke det var nok skal jeg straks hente bilen på verksted. Ikke billig det heller.... Og more to come....

Akk ja! Der det rart jeg drikker??

Tannlege slipper jeg å betale for så sånn sett slipper jeg unna med halve pinen hos tannlegen.

Åjåjåjåjåj... tenk foran der satt det folk og klappet forventningsfullt mens de venter på tralla med GT og nøtter kommer.

(og så satt det kanskje noen bak også, men de hadde sikkert hverken status eller forventninger. De gledet seg sikkert til destinasjonen og sånt... /barf. Flyturen leder jo som kjent ikke til destinasjonen....)

Åjåjåjåjåj... tenk foran der satt det folk og klappet forventningsfullt mens de venter på tralla med GT og nøtter kommer.

(og så satt det kanskje noen bak også, men de hadde sikkert hverken status eller forventninger. De gledet seg sikkert til destinasjonen og sånt... /barf. Flyturen leder jo som kjent ikke til destinasjonen....)

Det var den gangen alt var gratis og du fikk 2 GT hvis du ba om 1 ... #thosewerethedays

Back