Fin fredag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fin fredag fra Røros

God morgen fra Erzscheidergården. Friske, fine 21 minusgrader ute…men kaffe, vafler og nok rørosrømme inne:-) Fysiske og digitale møter gjennom dagen før Stelvio`n setter kurs sørover i kveld…med et planlagt stopp på Elverum. Ha en best fredag du også.

Re: Fin fredag fra Røros

God morgen fra Hvalstad. Ser ut som den meldte snøen ikke kom. Her venter vi på at barnehagen skal åpne, før det kjøres litt lett hjemmekontor. Er ikke palmefredag en halv dag? En polferd står også på listen, selv om jeg fikk melding om at de allikevel ikke kunne levere 2/3 av det jeg hadde bestilt. Ha en fin dag

Morn fra jobb. Tidig i gang når man slipper å levere i barnehagen så stille og rolig her. Blir en arbeidsinnsats før man får putte et par ting i bag i ettermiddag, slik at man i morgen fyller opp bilen og setter kursen for Gøteborg og Stena Line. Satser på å ende opp i Kiel etter frokost søndag da.
Polferden dropper jeg, da på tross av dyr Euro tror jeg at jeg skal klare å finne rimeligere vin i Tyskland.

God morgen fra Son. Da er frokosten inntatt og jeg venter på første trening som starter 0900. Ikke det hardeste programmet i dag heldigvis, men jeg kommer nok til å bli sliten likevel. Her har det kommet litt snø i natt. Ikke mye, men no til at det er hvitt utenfor.

Ahh.. Helg.. En arving er allerede levert på legesjekk og man er tilbake med kaffen og mail. Dragen er ikke kjørbar i ettermiddag så jeg har lovet å kjøre henne ned til Frogner-Ghettoen..

Centra må også besøkes og så blir det nok Aass klokken 17.10.

Forøvrig så sjekker jeg værmeldingen for Alicante på borderline-nivå hvert femte minutt da det ser drålig ut på iPhonen. BBC Waeather er som vanlig mer optimistiske.

God fredag, gårsdagens kveldsvakt var av det heller rolige slaget og det kan det være når man blir satt inn som fastvakt og pasienten ikke gjør så mye ut av seg. Nei det er fredag og så skal jeg jobbe søndag og mandag. Men nå vil jeg få SMSer om ledige vakter på de røde dagene i påska . Da får man nemlig 133% av timelønn i tillegg. Min erfaring er dessverre av og til at de vaktene ikke er så lett å få med god grunn vil jeg tro, for det er vel flere som vil ha litt ekstra penger. Så er jeg jo bare assisterende vikarassistent i tillegg. :p Uansett noe av det fineste med jobben er at man får møtt alle typer personligheter, bakgrunner osv. Sykdom kan ramme fattig og rik, selv om jo det er en klar tendens der i forskningen om sosiale helseforskjeller. Noen er der for å avslutte livet, mens andre blir sendt friske hjem igjen. Noen ligger inne kanskje bare under et døgn for observasjon, mens andre kanskje er inne i en måned eller til og med mer. Det eneste man har til felles er at ingen av dem egentlig ønsker å være der. Så da får man gjøre det beste for dem mens de er inne.

Last edited:

G’morgen .. Bikkjene var i rute, så her sitter jeg med første kaffekopp og venter på at det skal bli frokosttid. Helgen startet allerede for en uke siden, så nå må jeg få opp farten skal jeg få gjort det jeg planla å få gjort denne uka. Skal bli drittvær i morgen, så ingen bønn.

Fruen fant ut at hun ville i dyrehagen i går, så da ble det slik .. Mye folk, mye skoleklasser .. Særlig pandaene var populære.

Fikk melding i natt om at noen prøvde å booke en uber med visa-kortet mitt, men Chase avslo den tvert. Så da kommer det nytt kort i posten om et par dager, sier’em ..

Ha en veloppdragen fredag!

Fredag fra Sandnes. Har vært nede for telling med manflu siden tirsdag og i dag oppgraderte legen meg til "real flu". Så det blir ikke gjort noe særlig. Får håpe man finner frem til bedringens vei snart.

G’morgen .. Bikkjene var i rute, så her sitter jeg med første kaffekopp og venter på at det skal bli frokosttid. Helgen startet allerede for en uke siden, så nå må jeg få opp farten skal jeg få gjort det jeg planla å få gjort denne uka. Skal bli drittvær i morgen, så ingen bønn.

Fruen fant ut at hun ville i dyrehagen i går, så da ble det slik .. Mye folk, mye skoleklasser .. Særlig pandaene var populære.

Fikk melding i natt om at noen prøvde å booke en uber med visa-kortet mitt, men Chase avslo den tvert. Så da kommer det nytt kort i posten om et par dager, sier’em ..

Ha en veloppdragen fredag!

Ja så tydeligvis ikke bare meg som har opplevd Uber svindel i det siste. Var noen transaksjoner på Amex kortet mitt med Uber i Euro den siste tiden som jeg iallefall ikke kjenner igjen (har ikke en gang Uber kontoen min kobla opp mot Amex kortet)

Men men kundeservice fiksa den biffen, kortet er sperra og nytt på vei i posten.

Back