• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fin Fredag for fiffen .. ?

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ellerno ..

Her skal jeg legge meg i strømløst hus etter en lang, lang dag. Kom hjem i ettermiddag og fant heldigvis huset uskadd. Et par trær tok imidlertid kvelden og det ser ikke ut med kvist, kvas og annet hageavfall. Men fikk fart på generatoren, så mat og insulin er reddet. Noen av naboene fikk store ødeleggelser. Man kødder ikke med disse stormene. Kona og svigermor var alene hjemme og de var livredde.

Svingte innom Tupelo Airport og fant noen opphuggingsobjekter. Skal se om jeg får gjort noe med bildene i morgen. Nå orker jeg ikke ...

Fått nok av 2020 nå .....

899dd8489589e997be104cf273346f45.jpg

Last edited:
God morgen fra Oslo Øst. Heldigvis en lunere værtype her enn hos MOW. Hjemmekontorering i dag og ingen store planer for helgen. Får legge opp til aktiviteter i tråd meg gjeldende smittevern-råd. Lufte nybilen en tur sammen med kjerringa på lørdag kanskje? Nå er det på tide å gløde opp Nespresso-maskinen, ha en strålende helg[emoji3]

Mornings fra Tunhovd!
Fint og kaldt i fjellet. Det var et spektakulært himmelskue inatt, og dagen ser ikke ut til å bli noe værre.

a4b77e287aae2bff31d3df372ecbdb0c.jpg

Får få i seg litt kaffe, mens Jøtul og nyhetsmorgen må surre litt for seg selv.

1f1a125ad1dcc3fec74d3199367b875d.jpg

Fet fredag ønskes![emoji846]

Nå er jungelen (33 grønne planter og palmer) vannet og hjemmekontoreringen kan fortsette. Nespresso i kopp og kropp og NRK Østlandsendingen er selskapet mitt enn så lenge.Har brukt opp ukens nærkontakter - så det blir en rolig helg hjemme med mannen.Ha en bra fredag og start på helgen.

Morning från Hirtshals Danmark.

Idag står på booking af KLM billet fra BER-AMS-AAL den 8 November og ser man det, nu blev klokken dagens bedste tidspunkt:! 7.47 <3

God morgen fra DY371 fra TOS til OSL. Snøvær i natt, Pushback et par min før rute, men de-ice førte til en forsinkelse på 35min. Godt vi kom oss ut før SK, til tross for at de skulle ut 5 min før oss, for de havna 1 time bakpå. Blir med andre ord særdeles spennende hvordan Wizz skal klare dette til vinteren.

God morgen fra 200 moh. I dag er det lite fysisk på programmet før niende flighten etter-covid skjer i ettermiddag. Da er det sete 1A på en 320NEO og eldste arvingen på 1C.. Det blir kos.

Jeg er så gammel å gretten blitt at jeg ser litt frem til å slippe Haloween maset :old (håper jeg).

Mornings fra Hvalstad. Alt vært ute å løpt og gjenvunnet en krone i nabolaget. Litt hjemmekontor, før en liten tur til Asker så roboten får støvsuge i fred. Lukter kanelbolle og en tur innom Polet for å støtte Macron. Barnevakt i kveld, så ut å spise med fruen. Ha en fin dag

God morgen fra gjemmekontoret. Ingen planer bortsett fra ekspedisjonsoppsett som Someone, en pol-tur. Ingen kvoter her, men kjører hjemmekveld og ikke alt for mye sosialisering i helgen.

God formiddag fra Tåkemoen. Klar for SK257 som skal ta meg hjem. Blir nok noen timer til på kontoret før det blir helg, men det skal nå uansett bli bra!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God morgen fra hjemmekontoret. Storsmurfen er kjørt til bortekontoret sitt for et par timer siden og det værste av mailer er unnagjort. Litt peanøtter er spist.

Snart blir det en dusj og påfølgende polekspedisjon. Får se om vi klarer å gå hele Polet på tvers uten tilsyn og polvotter.

Skulle egentlig vært ute og spist og tatt en øl med en kompis men det ble koronaavlyst så det blir første Zoom-pils på noen måneder nå i kveld.

Ha en fjong dag.

Ellerno ..

Her skal jeg legge meg i strømløst hus etter en lang, lang dag. Kom hjem i ettermiddag og fant heldigvis huset uskadd. Et par trær tok imidlertid kvelden og det ser ikke ut med kvist, kvas og annet hageavfall. Men fikk fart på generatoren, så mat og insulin er reddet. Noen av naboene fikk store ødeleggelser. Man kødder ikke med disse stormene. Kona og svigermor var alene hjemme og de var livredde.

Godt å høre at det gikk bra med dere i det minste!

God midt-på-dagen fra Stavanger. Har kommet meg hjem fra Bergen etter jobbing i natt. Frisk innflyging til SVG, slikt vær er morro :D. Har fått fikset noen småting, så nå erre over og ut og god natt.
Ha en glitters fredag :)

Fant et passende bilde til dagens trådtittel. Fin fredag for fiffen om man ser på utvalget äv drikkevarer stående framme på kjøkkenbenken ;)

God hælj!

Uten navn.jpg

Fant et passende bilde til dagens trådtittel. Fin fredag for fiffen om man ser på utvalget äv drikkevarer stående framme på kjøkkenbenken ;)

Heh! Det bildet symboliserer egentlig mye av problemet til AP for tiden; det bør ryddes og moderniseres. Bør man egentlig stemme på folk som drikker Jägermeister i slike omgivelser?

God ettermiddag fra Orkland.:)

Været? Rett og slett upåklagelig. Knallsol og blå himmel. Lite man kan be om utover det.

Her er man ish halvveis mellom ZRH og LAX med dagens flysimulator. Mens HB-JNL glir inn over Canada skal undertegnede ta dagens ekspedisjon på middags-fronten. Med landing sånn ish kl 20.00 burde man vel kanskje komme seg ut en liten tur etterpå.

En ypperlig fredag ønskes.:)

Heh! Det bildet symboliserer egentlig mye av problemet til AP for tiden; det bør ryddes og moderniseres. Bør man egentlig stemme på folk som drikker Jägermeister i slike omgivelser?

Hvis det største problemet er at en evt. kommende statsminister drikker Jäger...

Hei fra gjemmekontoret. Litt for mye å gjøre, og litt for mye mas utenom. F.eks. var det laget noen tollpapirer i går der noen mente at vekten var feil, så etter å ha dobbelsjekket ar jeg faktisk hadde gjort riktig, var det masse unødvendig telefonering og Teams-chatting der ingen kunne finne ut av hva som var galt, og vips så var papirene klarert og bilen hos Søta Brir. Makan eller’no.

Ingen polekspedisjon, men om posten gjør jobben sin havner det en snau liter druesmudi i posthylla på Mix-kiosken i løpet av dagen. Og kjenner jeg de som jobber der rett, så scannes den inn sånn at jeg akkurat ikke rekker å hente den pga. en lov som sier at den må hentes innenfor åpningstidene til den fysiske druesmudibutikken. Makan igjen.

Ellers vurderes karrierebytte etter et tips på Facebook.

Helg snart?

Ha en god en.

Back