filmer om flyplasser

hifiman

ScanFlyer Gold
Hei!
noen som vet om det finnes noe filmer som omhandler historie om flyplasser ?
kan gjerne være bare en flyplass det handler om..

Takk for tipsene, men kan hende at jeg formulerte meg feil
det jeg var på utkikk etter er en dokumentar.

Airport 24/7 Miami-serien ligger på youtube. Er også en om easyjets ground crew på London Luton og Liverpool. Airlines tror jeg den het.

Det ligger en veldig bra serie av Heathrow airport som ble laget av BBC som kom ut for ca 1 år siden, den handler om litt om historien til heathrow og om flyplassen idag og så for man vite litt om BA sine opprasjoner der. Det er 5 deler som ligger på youtube og de varer i en time hver. Den anbefales veldig. :)

Det ligger en veldig bra serie av Heathrow airport som ble laget av BBC som kom ut for ca 1 år siden, den handler om litt om historien til heathrow og om flyplassen idag og så for man vite litt om BA sine opprasjoner der. Det er 5 deler som ligger på youtube og de varer i en time hver. Den anbefales veldig. :)
Takk for tipset, skal begynne å se første del nå :) akkurat det jeg tenkte på.

Gode gamle BBC sin Heathrow dokumentar, og Easyjet dokumentarene er greie. Easyjet er kanskje litt vel mye skriking av kunder som føler seg snytt osv.

Ligger mye av det på youtube om jeg ikke tar feil.

Ser den allerede er nevnt med navn, men National Geographics 10 episoders lange dokumentar om DBXer utrolig interessant. 7-8 timer med kvalitetsdokumentar! Når jeg først fant den for 1 mnd siden, så jeg hele på to dager.

Du finner alle 10 episodene i full HD-kvalitet her.

Også har vi en om Heathrow som jeg har på sett-listen. Den finner du episode 1 av her.

Back