FI 324/325 IKVELD

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Nå som jeg endelig kan logge meg innpå fra jobb kan jeg jo og holde dere oppdatert...:up:

I kveld ligger det inne at Iceair kommer med 757-300 ikveld.....

For at dere skal klare knipse noooe i mørket skal jeg prøve å få den parkert på gate 49 :nor

Thomas, det er KLARE begrensninger på hvilke gater 757-300 kan stå på på grunn av lengden....

Den er langt som en vondt år, 54,5 meter http://www.airliners.net/info/stats.main?id=102 hvilket igjen betyr desverre, at den kan bare stå på 46, 48, 50, 53, 49

:wow:

:mol

Så får du sett'n på 183 da.. der står den meget fint slik at man får bra side on bildet med stativ i mørket :smokin

Håper noen klarer å få bilder av den... 757-300 i FI design er rålekker - mye bedre på utsiden enn på innsiden er det også...

Originally posted by ENGM RAMP
Thomas, det er KLARE begrensninger på hvilke gater 757-300 kan stå på på grunn av lengden....

Den er langt som en vondt år, 54,5 meter http://www.airliners.net/info/stats.main?id=102 hvilket igjen betyr desverre, at den kan bare stå på 46, 48, 50, 53, 49

:wow:

og du valgte 49 ser jeg

Jadda P.A :)

Har hatt den liggende her på 49 helt siden jeg kom i ettermiddag.....Men vi releaser ikke ut gater til alle systemer før 2-3 timer før, så først nå det har kommet ut Public

:nor

Så TAR noen bilder i kveld så legg dem gjerne ut så jeg får se litt!

For å få parkeringskabalen vår for natten & i morgen tidlig til å gå opp, må jeg desverre parkere FI i kveld på 46

:skep

Og for å stø litt ekstra salt i såret Thomas - husker 15. september 2002 og SMSen "FIX fixet".
Her er en nærstudie på 49

FIX_fixet.jpg

(får unnskylde billedkvaliteten - da var jeg bare oppsatt med en fislete Fuji)

Originally posted by LN-KGL
Og for å stø litt ekstra salt i såret Thomas - husker 15. september 2002 og SMSen "FIX fixet".
Her er en nærstudie på 49

FIX_fixet.jpg

(får unnskylde billedkvaliteten - da var jeg bare oppsatt med en fislete Fuji)

:baeh

:biggrin

Så jammen ut som den var her idag og, på vei til ARN. Men var ingen vits å prøve på et bilde engang..

Et tåkehav...

Back