Really????
Noen ganger blir jeg bare sur av å lese dn.no og e24.
Riktignok påpeker de nedenfor at det har vært oppe i 12.20... men det har jo vært høyere enn det relativt nylig.
Det er heller ikke lenge siden e24 skrev at "nå har USA ferien din blitt billigere". Really???? ja, i forhold til for to dager siden. Men den er fremdeles 30% dyrere enn for 1,5-ish år siden.
Mitt ønske er at journalister skal skru sammen hodet sitt.
Grompf etc.
Noen ganger blir jeg bare sur av å lese dn.no og e24.
I løpet av de siste ti dagene har pundet blitt betydelig styrket mot flere valutaer.
Mot kronen har pundet blitt nærmere 30 øre dyrere. Fredag koster et pund 10,84 norske kroner.
- Pundet har styrket seg, drevet av mindre pessimisme knyttet til Storbritannias økonomiske utsikter etter flere nøkkeltall har kommet ut bedre enn ventet, skriver valutaanalytiker Camilla Viland i DNB Markets i meglerhusets morgenrapport torsdag.
Riktignok påpeker de nedenfor at det har vært oppe i 12.20... men det har jo vært høyere enn det relativt nylig.
Det er heller ikke lenge siden e24 skrev at "nå har USA ferien din blitt billigere". Really???? ja, i forhold til for to dager siden. Men den er fremdeles 30% dyrere enn for 1,5-ish år siden.
Mitt ønske er at journalister skal skru sammen hodet sitt.
Grompf etc.