Ferie.. Men hvem skal jeg fly med?

eligent

ScanFlyer Blue
Hei!

Bestilte ferie til Kroatia igår via Ving. Flyr til Split. Ifølge bookingbekreftelsen flyr vi med SK7495 ned og SK7496 opp igjen. Men hvilket fly er det? Er det et SAS-fly med deres paint scheme? Da jeg var i kontakt med SAS så fikk jeg ikke noe konkret svar, så da må jeg jo høre her inne :)

Se der ja! Takk for hjelpen :)

Edit: Bør jeg reserve seter på 2A/2B på samme fly? God benplass? Ifølge Seatguru var det noen negative sider.

Last edited:
Fløy hjem fra Split på lørdag, med SAS 736 til Stavanger. Vonde seter (for meg hvertfall), grei benplass. Anbefaler å enten bestille mat til flyet på vei hjem, ta med mat, eller spise på forhånd - flyplassen på Split har ett veldig begrenset kulinarisk utvalg der valget ditt består av "Super Tasty Sandwich" med forskjellig pålegg. SAS hadde desverre bare muffins, chips og banan.

Fløy hjem fra Split på lørdag, med SAS 736 til Stavanger. Vonde seter (for meg hvertfall), grei benplass. Anbefaler å enten bestille mat til flyet på vei hjem, ta med mat, eller spise på forhånd - flyplassen på Split har ett veldig begrenset kulinarisk utvalg der valget ditt består av "Super Tasty Sandwich" med forskjellig pålegg. SAS hadde desverre bare muffins, chips og banan.

Det hørtes ikke noe særlig ut! Drar heldigvis rett fra Makarska til Split og hjem igjen - forhåpentligvis klarer magen seg med frokosten fra hotellet :stir

Last edited:
Back