• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Feil på innsjekk via mail/sms

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Feil på innsjekk via mail/sms

Hei. Fikk for noen timer siden en sms fra WIAS om jeg kunne sjekke inn på min flight i morgen (SK4157) ved å sende JA2 til 2222. Jeg gjorde det, men da fikk jeg tilbake en melding med en bekreftelse på dagens flight (SK2328) som jeg allerede er sjekket inn på. Logget meg inn på eposten og fant tilsvarende melding fra i mailform. Og klikket på linken for å sjekke inn, men da kom jeg tilbake inn på siden for dagens flight.

Jeg regner med det er en bug i systemet. Og regner vel med at jeg muligens har sjekket meg inn på SK4157 selv om jeg ikke har fått bekreftelse på det.

Chatten til WIAS stenger kl 1600 på fredagen så jeg har prøvd det alternativet.
 
Last edited:
Re: Feil på innsjekk via mail/sms

Du må gjerne sende en email. Helgevakta sjekker denne med jevne mellomrom selv om chatten er stengt.
 
Re: Feil på innsjekk via mail/sms

Mailen angående innsjekk sendes ikke fra Widerøe, men fra en felles server for hele SAS konsernet ( felles system for dette).
Vi har feilmeldt det hele inn på konsernnivå.
 
Re: Feil på innsjekk via mail/sms

Du må gjerne sende en email. Helgevakta sjekker denne med jevne mellomrom selv om chatten er stengt.

Ok. Tenkte egentlig at det ikke var så veldig hastesak. Men hadde jo vært kjekt å kunne velge sete.

Mailen angående innsjekk sendes ikke fra Widerøe, men fra en felles server for hele SAS konsernet ( felles system for dette).
Vi har feilmeldt det hele inn på konsernnivå.

Ok. Skal jeg foreta meg noe mer? Eller skal jeg avvente?
 
Re: Feil på innsjekk via mail/sms

Kan du ikke bare sjekke inn på nett dersom du er engstelig mhp. seter? Er jo ikke sikkert SAS IT fikser dette på en fredag kveld.
 
Re: Feil på innsjekk via mail/sms

Jo forsåvidt. jeg ser den. Men jeg snakker om linken i mailen jeg fikk som henviste til innsjekkingssiden for dagens flight.

HOWEVER! Nå har jeg fått sjekket meg inn via linken som lå i eposten. Kan dette rett og slett ha noe med at utgående flight ikke var unnagjort?
 
Back
Top