FBU .. littahvert

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Siden jeg roter i skuffen - hvorfor ikke dra fram noen gamle FBU-bilder også? Denne kontormaskinen til $77 imponerer!!

OY-KHN.jpg

SAS MD81 en stormfull dag.

OY-KIL.jpg

MD90 OY-KIL .. Stockholm Express

LN-TUA.jpg

Braathens foerste 737-700 .. første ops på FBU.

SE-DUD.jpg

Braathens/Transwede F-100

LN-BRJ.jpg

Trondhjæm, sjø!

LX-TLA.jpg

Åtter nummer en

SOO_DC8.jpg

Åtter nummer to

Disse to er fra Boeings demobesøk for Braathens med 767 en gang på høstparten 1982, hvis jeg ikke husker feil. Maskinen kom fra Amman og gikk videre til Seattle.

N605UA_1.jpg

N605UA_2.jpg

Herlig Andreas!! Tusen takk skal du ha for flotte og nostalgiske bilder. Jeg savner FBU og 80-tallet...........

Espen

Disse to er fra Boeings demobesøk for Braathens med 767 en gang på høstparten 1982, hvis jeg ikke husker feil. Maskinen kom fra Amman og gikk videre til Seattle.

Husker dette besøket godt. Var selv borte og titta på maskinen, sammen med bl.a. crewet fra en Aeroflot.maskin som var innom. Har aldri sett mer trill-runde øyne enn på disse menneskene, var nok mye de ikke hadde sett før som måtte rapporteres hjem.

Morsomt med gammel FBU-nostalgi, MEEEEEEEEEER av det :old

De bildene av 762'ern er vel ta ca år 1 f.M.. (før Martin).. Minner meg om at jeg er født litt for seint..

Fint å se bilder fra mitt nye nabolag - fra og med 15. august blir min adresse FBU.

OK .. vi kliner til med et par til.

85570.jpg

Denne maskinen var veldig ofte på FBU i en periode.

FI.jpg

Icelandair 757-200 toucher ned på 24.

G-BVZF.jpg

Opprinnelig levert til Linjeflyg som SE-DND.

G-BNWV.jpg

På slutten fløy også BA med 767 til London.

I-DAVB.jpg

Alitalia var et hyggelig selskap å handle.

EC-FKJ.jpg

Med reklame for De Andaluuusjisjke sjletter.

EC-FHD.jpg

Denne dagen var det tåke. Men det kan dere sikkert se.

tower.jpg

Et historisk bilde. Første og siste gang det var to 747'er på FBU. Begge var for Tower Air.

OK .. et lite Braathens Corner ...

LN-BRI.jpg

Sa jeg corner? Ikke akkurat Harry Kure....

fotbaillhelt.JPG

LN-BUF.jpg

malmo.jpg

LN-BBC.jpg

Næmmen - er det ikke Norwegian?

Snufs.... Mange gode minner...

Artig med den Fokkeren fra NAS. Hvem hadde trodd hvor stor suksess selskapet kom til aa bli noen aar senere

Stemmer for Harry Kure på en DY-hale!!! OK, jeg er ikke noen photoshop-proff, men dere skjønner tegninga!

kure.jpg

Herrlige bilder her ja! gøy å se slike retro bilder. Det er så gøy å tenke på at Braathens fløy med 767 TRD-OSL:D

Back