• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Farvel også til Livingston

Re: Farvel også til Livingston

Denne lå vel litt i komminga, A330-maskinene ble returnert for en tid tilbake.
 
Re: Farvel også til Livingston

Nye fly til SAS ???? A319 fra Hamburg Intl og her er det vist A321....
Hurtig action. Hr Dueholm !!!!!!!!!

Hilsen
Ole
 
Nye fly til SAS ???? A319 fra Hamburg Intl og her er det vist A321....
Hurtig action. Hr Dueholm !!!!!!!!!

Hilsen
Ole

Ville være frisk gjort, hvis de tænkte hurtigt...

Og en god mulighed for at få flere Airbus fly (og specielt 321) istedet for de kedelige 737'ere som man kan frygte der kommer flere af.
 
Re: Farvel også til Livingston

Og en god mulighed for at få flere Airbus fly (og specielt 321) istedet for de kedelige 737'ere som man kan frygte der kommer flere af.

Ville det ikke være mer fornuftig for SAS å kvitte seg med A319 og A321 og heller rendyrke 737 i det segmentet, i og med at de har så utrolig mange flere av det sistnevnte?
 
Re: Farvel også til Livingston

Ettersom de allerede er i flåten, er det nokså hipp som happ. Enhetsflåte er dog noe overvurdert .. når du kommer opp i et visst antall maskiner er det ofte andre ting som har større innflytelse på driftsøkonomien.
 
Re: Farvel også til Livingston

Ville det ikke være mer fornuftig for SAS å kvitte seg med A319 og A321 og heller rendyrke 737 i det segmentet, i og med at de har så utrolig mange flere av det sistnevnte?
Bliver ikke overrasket hvis SAS vælger 737, Meeeeeeeeeeeeen de skal altså
skille sig af med deres -683.....forfærdelig at flyve med...væk med den....
----
Egentlig så jeg gerne at alle B7373 forsvandt og blev erstattet med A319.
JA det er min mening,,helt sikkert mange som ikke er enig her !!!!!!!!!

Hilsen
Ole
 
Last edited by a moderator:
Back
Top