Fargerik kabin

Huff, det er muliges det fæleste jeg har sett i et fly EVER... Selv Transavia blir en fryd for øyet i forhold...

Groess og gru... Etter de har distribuert Vodka i stor stil, ser det forhaapentligvis bedre ut:lol:

Har fått inntrykk av at Russere og andre litt lenger øst i Europa er ganske så glade i litt glorete farger, deriblant sprakende rosa og sjokk-grønt, så dette er vel helt i henhold...

Har fått inntrykk av at Russere og andre litt lenger øst i Europa er ganske så glade i litt glorete farger, deriblant sprakende rosa og sjokk-grønt, så dette er vel helt i henhold...

Russere?? Du trenger jo ikke se lengre enn til Ari & Märtha for å oppleve fargekræsj ^_^

Attachments

• farge.JPG
    farge.JPG
    14.6 KB · Views: 131
Jeg synes kabinen var skikkelig fresh, men kanskje litt kvalmende i lengden. Den har faktisk blitt min nye bakgrunn på skrivebordet.

Uansett, det er to detaljer angående det bildet jeg lurer på.

1) Hvorfor er det hull i skilleveggen?

2) Det stemmer overhodet ikke med bokstavene for setene. Det er dobbelt opp med D, E og G. Er dette rester fra tidligere innredninger av flyet?

2) Det stemmer overhodet ikke med bokstavene for setene. Det er dobbelt opp med D, E og G. Er dette rester fra tidligere innredninger av flyet?

Det stemmer nok. Måtte tenke meg om en ekstra gang, men skiltene viser bare vei fra hver sin midtgang. Så sete 18 d, e og g er samme seter uansett hvilken side du kommer fra.

hvis man tar vekk de hodelappene så da ser den ikke så glorete da.. setetrekkene se fine ut.

Ingen som vet noe om det hullet(eller hva det nå er) i kabinskilleveggen? Noen som har sett tilsvarende før?

Back