• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fare rules: End-on-end permitted - Hva betyr det?

ILS2

ScanFlyer Gold
Noen med litt innsikt i billettregler etc. som kan oppdatere meg på end-on-end prinsippet? Hvilke muligheter gir det ift. separate bestillinger etc.? Jeg har forstått at det også er gunstig ift. fuel dump, men jeg kommer nok aldri til å orke å sette meg inn i det.

Har prøvd å søke litt på nettet, men ble ikke fryktelig mye klokere...
 
Last edited:
End-on-end betyr at man kan kombinere to eller flere priskomponenter. F.eks. du vil reise OSL-TRD og TRD-BOO, så kan disse to prisene kombineres i en PNR.

Litt samme prinsipp som single open jaw som flere har kjenner til. Man kan kombinere f.eks. en halv retur OSL-EWR med en halv retur ORD-OSL og prissette i en PNR, med et åpent gap mellom EWR og ORD.
 
Back
Top