Få Dagens Næringsliv gratis i 4 uker + 500 EB poeng

Re: Fikk 50.000 poeng!!

Ble veldig overrasket da jeg logget inn og så at jeg hadde 58.000 poeng, og ikke mine 8.000. Er ganske ny i Eurobonus, så samler små poengsummer her og der.

Fant ut at jeg hadde blitt kreditert 50.000 poeng for å motta DN i 4 uker, i stedet for 500 poeng. Var bare få, få, få klikk unna å bestille en bonusreise for poengene som jo slett ikke var mine, men tenkte jeg skulle vente til i dag. Logget inn nå, ...14.856 poeng. Søren og! Skulle ha bestilt i går!

:(

Du ligger altså 6856 poeng i pluss etter dette? Ikke så verst deal det heller ;)

Velkommen :)

Re: Få Dagens Næringsliv gratis i 4 uker + 500 EB poeng

Siden luften er ute av ballongen kan jeg og informere om at jeg og en venn begge fikk 50k for denne kampanjen. Håper noen har vært raske på avtrekkeren her. Logget inn nå og så at jeg hadde blitt trukket 50k poeng. Hadde ikke de 500 engang :P

Fikk også de 50k, men hadde tenkt å vente litt i tilfelle det hadde skjedd med flere... hadde vært kjipt å få en faktura i posten eller noe. Man vet jo aldri!

Jeg fikk også 50.000 poeng, men nå er de ikke overraskende borte.

Da er denne kampanjen på igjen: http://kampanje.dn.no/sasebdnfemhundrep/

DN gratis i 4 uker – få 500 Ekstrapoeng
Nå kan du prøve Dagens Næringsliv gratis i 4 uker og få 500 Ekstrapoeng. Med et prøveabonnement får du Dagens Næringsliv levert hjem i 4 uker, inkludert DN fredag med D2 og DN lørdag med Magasinet.

Pr mail:
EuroBonuspoengene oppdateres innen 1 uke etter oppstart av prøveabonnementet.

Last edited:
Back