Eurowings med Düsseldorf - Oslo

Someone

Moderator
Medlem

I følge Seafoodflyer på Instagram, så starter Eurowings opp Düsseldorf-Oslo med 4x ukentlig fra slutten av mai

Re: Eurowings med Düsseldorf - Oslo

Jeg har tidligere fløyet med gamle Eurowings og CRJ-900 OSL-DUS. 13.02 og 21.05.2012. Men det var på LH rutenummer. LH2951.

Espen

Jeg har tidligere fløyet med gamle Eurowings og CRJ-900 OSL-DUS. 13.02 og 21.05.2012. Men det var på LH rutenummer. LH2951.

Espen

Eurowings hadde denne med CRJ-900 tidligere ja. Ble også oppgradert til Lufthansa mainline Boeing 737 ganske ofte.

Men da var det en Lufthansarute, inn til deres tidligere DUS-hub. Tilfeldig fløyet av Eurowings, så en liten forskjell

Rutetidene:

https://www.aeroroutes.com/eng/230303-ewosl

EW9254 DUS0710 – 0905OSL 319 1
EW9254 DUS1305 – 1500OSL 223 4
EW9254 DUS1715 – 1910OSL 319 5
EW9254 DUS1715 – 1910OSL 320 7

EW9255 OSL0945 – 1145DUS 319 1
EW9255 OSL1540 – 1740DUS 223 4
EW9255 OSL1950 – 2150DUS 320 7
EW9255 OSL1950 – 2150DUS 319 5

Ser at 1 av 4 ukentlige er planlagt fløyet av airBaltic

Usikker på om det er endring i rutetider eller om de er høyst variable. Men er booket på denne en søndag i august og ankommer da OSL 15:15 og ikke 19:10

Flyr Eurowings NCE-DUS-OSL, som kom dessidert best ut prismessig

Da var de i gang her, tidligere denne uken.

A319 brukt til nå

Høyst anekdotisk, men full A320 DUS-OSL, og vi var tilsammen 21 som fløy NCE-DUS-OSL og sikkert endel annen feed i DUS også

Har de C-klasse på lik linje med resten av Lufthansa-gruppen og vet du eventuelt hvordan serveringen er der? Ser Eurowings kommer opp som alternativ til Bari når vi sjekker neste ferietur.

Har de C-klasse på lik linje med resten av Lufthansa-gruppen og vet du eventuelt hvordan serveringen er der? Ser Eurowings kommer opp som alternativ til Bari når vi sjekker neste ferietur.

EuroWings er hvad jeg ved liksom easyJet.7Ryanair. "Pay to have". Hvorimod ved Lufthansa får du et stykke chokolade og en flaske vand/kop kaffe, hvis jeg husker rigtigt.

Merkelig at de klarer å få fulle fly når de ikke har noe reklame-aktivitet i Norge, jeg oppdaget tilfeldigvis at de fløy til Hamburg, men kanskje de reklamerer bedre for rutene sine i Tyskland. Gikk det an å kjøpe gjennomgående billett fra Nice til Oslo ?

Eurwings har en slags business class, med blokkert midtsete og endel annet inkludert. Uten at jeg helt ved detailjene rent praktisk. Det er ganske uaktuelt å oppgradere mine barn til det innen Europa uanett :p

https://www.eurowings.com/en/information/our-fares/bizclass.html

Merkelig at de klarer å få fulle fly når de ikke har noe reklame-aktivitet i Norge, jeg oppdaget tilfeldigvis at de fløy til Hamburg, men kanskje de reklamerer bedre for rutene sine i Tyskland. Gikk det an å kjøpe gjennomgående billett fra Nice til Oslo ?

Hvor viktig er egentlig slik markedsføring, så lenge man er synlig når man søker

Ja, billetten NCE-DUS-OSL var gjennomgående. For å være ærlig er det ikke lenger noen vesentlig forskjell på de og Lufthansa i economy

Høyst anekdotisk, men full A320 DUS-OSL, og vi var tilsammen 21 som fløy NCE-DUS-OSL og sikkert endel annen feed i DUS også

Bør jo også være fult på søndag før skolestart. Ellers ville det lovet dårlig.

Bør jo også være fult på søndag før skolestart. Ellers ville det lovet dårlig.

Sant, OSL var godt befolket idag, men trafikken så ut til å gå greit. Vårt fly til Stockholm var smekkfullt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ruten mellom Düsseldorf og Oslo ser ut til å ikke bli gjenopptatt ifra april neste år. Tidligere i høst var den oppført på nettsiden, men den er nå fjernet derfra.

Ruten mellom Hamburg og Oslo ser også ut til å forsvinne i mars, sannsynligvis på grunn av rutekutt som følge av økte kostnader.

Back