• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Europas terrasser

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Börjar bli ett tag sedan sist nu och jag undrar om någon kan ge mig aktuell status på terrasserna i ZRH, MUC och FRA. Vilka tider som är bäst ETC? Stämmer det att det nu existerar två terrasser i ZRH?

Ja der er nu to terrasser på ZRH - den ene ligger dog midt ude i det hele oven på den nye terminal og er kun åben onsdag og i weekenden - adgang til den nye terrasse er med bus fra den gamle udsigtsterrasse og den er kun åben et begrænset antal timer de pågældende dage.

Zurich er ok, men hvilken dag/dage man vælger har ikke den store betydning - TG benytter A340-600 på en række afgange i løbet af ugen og EK A340-500 en række dage.

Nå men som du kan se nedenstående skal derned og spotte d. 21 okt. Derefter skal jeg gerne aflægge en lille rapport hvis det har interesse?

Jeg var på FRA i for to uker siden og ble solbrent mens jeg koste meg!
Flott plass, der det meste passerer!

:up: VC-10

ble du solbrent på FRA?? jeg har - nesten uten unntak - bare opplevd drittvær på FRA!
Håper på et tur til ZRH i løpet av høsten - kanskje denne har åpnet da...:up:

Med Europas terrasser som overskrift må det nevnes at Düsseldorf og Køln/Bonn har to hver

CGN_2005-05-13.jpg

DUS_2005-05-14.jpg

Düsseldorf har helt klart de beste terrassene uten glass rundt dem.

Ja, jeg ble faktisk solbrent, etter først en terassedag i solen i WAW, og så to i FRA.
Godt med fin vær, men da står sola rett i mot, noe som jo ikke gjør fotografering så enkelt!

:spin:

AMS må vel være noe av det beste i Europa!!
Vanvittig stor, flott oversikt og en herlig restaurant på innsiden. Selvsagt uteservering:cheers:

Attachments

• AMS II.jpg
    AMS II.jpg
    114.8 KB · Views: 7
FRA er åpen ja og her ble det også en som ble solbrent etter to dager der for noen uker siden.

Vil minne om Hamburg også som har nyåpnet terrase med border og stoler og ingen hinder for fotografering og mye godt å spise og drikke rett på innsiden, ingen avgift for å komme ut og du trenger ikke være reisende....:)

:up:

Back