Eurobonusbilletter til BKK

Molinari

ScanFlyer Silver
Har lyst til å ta med konemor og lillemor en tur til Thailand, og ser etter muligheten til å svi av noen poeng.
Ser på mulighetene for å booke bonusbilletter på internett, men finner ingen billetter tilbake fra BKK..... og kun et fåtall østover også. Det er jo forsåvidt hyggelig at denne ruten går bra, men synes de kunne åpnet opp for noe bonusuttak.

Når jeg søker på internett ser det ut som den kun søker på Y-klasse, men om det er y+ eller C så er det allright for oss :-)

Er det noen som har hatt hell med å booke bonusbilletter til BKK? I så fall booket dere lang tid på forhånd, på internett eller tlf? Og når på året booket du? Hvilken klasse?

Det er da en rekke tilgjengelige bonusbilletter f.eks. med utreise i august og hjemreise i september, men lite i biz.

Velger du månedsvisning, og ser på de forskjellige datoene det er ledige billetter?
Når du velger dato ser du om det er noe ledig i economi extra og biz også.

Ellers har du jo muligheten til å ringe, da er det jo muligheter med andre *A-selskaper også.

Er det noen som har hatt hell med å booke bonusbilletter til BKK? I så fall booket dere lang tid på forhånd, på internett eller tlf? Og når på året booket du? Hvilken klasse?

Denne ruten går vel så langt jeg vet stort sett med fullt fly hele tiden, men min erfaring er at booker man et par måneder i forveien har det latt seg ordne om man er fleksibel på dager.

I tillegg, som andre har nevnt, ring EB og hør, det er flere selskaper som flyr den veien og det er lettere for de å grave.

-A

Eller registrer dere pa ANA og bruk ANA verktoyet. Da kan dere route dere frem til mange muligheter til BKK.

Mer lysten på å bruke 225K poeng på SK C enn 340K poeng på *A C - dette dersom *A C har 50% CHD-discount..... Om ikke det er 50% på CHD på *A så er det 405K poeng for oss 3 - og det er ikke verdt det.

Evt 190K poeng på SK Y+
ANA tool gir vel ikke oversikt på y+?

Ender vel opp med å kjøpe US Dividend Miles, og sette oss på C for 24K kroner.....

Back