Eurobonus rekvalifisering og nye kort

Heisann

Min opptjeningsperiode i Eurobonus sluttet 31. Mars og jeg rekvalifiserte til et år til med gull. Idag mottok jeg et brev fra Eivind Roald som takket for at jeg bruker Eurobonus og vedlagt var et nytt kort, men med gammel utløpsdato (06-15).

Jeg mistenker at dette kortet kom automatisk ettersom jeg nylig avsluttet mine SAS co-brandede kredittkort (selvom jeg allerede har et vanlig EB-kort), men det kan jo også være gjort en feil.

Hvor lenge før utløpsdato pleier SAS å sende ut nye Eurobonuskort?

Det skulle vel blitt sendt ut nytt...
Jeg bestilte kort her for litt siden men selv om jeg hadde 80 flights fikk jeg gullkort med gammel periode.
Når jeg bikket 90 kom cobranded med ny periode..

Heisann

Min opptjeningsperiode i Eurobonus sluttet 31. Mars og jeg rekvalifiserte til et år til med gull. Idag mottok jeg et brev fra Eivind Roald som takket for at jeg bruker Eurobonus og vedlagt var et nytt kort, men med gammel utløpsdato (06-15).

Jeg mistenker at dette kortet kom automatisk ettersom jeg nylig avsluttet mine SAS co-brandede kredittkort (selvom jeg allerede har et vanlig EB-kort), men det kan jo også være gjort en feil.

Hvor lenge før utløpsdato pleier SAS å sende ut nye Eurobonuskort?

Skulle forundre meg mye om dette ikke er en blunder og at du egentlig skulle fått et kort for nok et fint SAS-år. Et par dager og så har du bekreftelsen på mail fra SAS...

Takk for svar. Jeg avventer litt til før jeg kontakter SAS. Går utifra mitt nåværende kort uansett er gyldig ut hele juni, eller?

Back