EuroBonus og telling av enkeltreiser

• Thread starter Thread starter 77W
  • Start date Start date

77W

Lima November
Hei,

Jeg er litt småforvirret av EuroBonus. De sier at man oppnår sølvstatus/gullstatus ved x antall enkeltreiser. Det jeg da ikke skjønner er hvordan man teller disse enkeltreisene.

Vil MOL-OSL-SVG-LHR telle som én enkeltreise eller vil det telle som tre enkeltreiser?

Setter litt pris på oppklaring her :fly

Re: EuroBonus og enkeltreiser

Det er antall legs/strekninger som gjelder. I ditt tilfelle er det tre legs/strekninger.
Du trenger 10 legs for sølv, 50 for gull.

Hei,

Jeg er litt småforvirret av EuroBonus. De sier at man oppnår sølvstatus/gullstatus ved x antall enkeltreiser. Det jeg da ikke skjønner er hvordan man teller disse enkeltreisene.

Vil MOL-OSL-SVG-LHR telle som én enkeltreise eller vil det telle som tre enkeltreiser?

Setter litt pris på oppklaring her :fly
Det er pr. leg, så her er det tre legs.

Da ble jeg mye klokere, takk for kjapt og godt svar karer! :fly

lurer på dette jeg også
hva med TRD-OSL-LHR er det 1 eller 2 legs ?

Regel: Tell antall forskjellige flightnummer på billetten og du vet hvor mange "turer" du har.

Regel: Tell antall forskjellige flightnummer på billetten og du vet hvor mange "turer" du har.

Det stemmer, viktig presisering, og for å si det helt presist er det antall segment som teller.

SAS har en del multileg flighter på vestlandet, TRD-BOO-TOS, OSL-TOS-ALF/LYR. Disse er på samme flightnummer og teller bare som ett segment, selv om det går over flere legs.

Back