Euro Atlantic 777 for SK til IAD i helgen

2 stk markskader...men jeg vil ikke fortælle hvilke og hvor...det holder vi internt i SAS, også bare for info til andre som synes at det vil da godt sende ud.....
og hvis du stadig har tanken,,så læs lidt på Code of Conduct !!!
Hilsen Ole
 
Det har vel allerede vaert postet her. Mener jeg saa at en var skadet paa IAD?

30C 293Y med 50 pitch i C. hurramegrundt.. Skal bli en finfin tur ;)

Heia SAS!
 
CS-TFM. Det er den eneste 777-maskinen Euro Atlantic har.

Forøvrig, la oss håpe ingen passasjerer får panikk når de ser et ukjent fly på gate'n og tipser VG.
 
Last edited:
Jeg fløj med EuroAtlantic i 2006. Dengang var de hyret ind af TAP på LIS-GIG. Det var i øvrigt en af SK's gamle 767ere.
Service var ok, men komforten var under TP's A330/340-standard.
 
Följer SAS-damerna med då? Jag vet en del som gärna slipper dem och sitter man längst bak i bussen är seat pitch ändå dålig.
 
SQ eller ikke (damene og DPen foelger ikke med ;)), regional C (50") er elendig i forhold til SAS sin C klasse

Mon ikke de fleste C-pax stadig vil foretrække at komme frem til tiden med lidt dårligere plads ombord fremfor at afgangen blev cancelled. Der er jo ikke ubegrænsede rebooking muligheder over Atlanten her midt i peak season.

Desuden er der vel også et ret begrænset udvalg af wetlease maskiner her i peakseason.

Selvklart ikke optimalt, men klart bedre end alternativet.
 
Mon ikke de fleste C-pax stadig vil foretrække at komme frem til tiden med lidt dårligere plads ombord fremfor at afgangen blev cancelled. Der er jo ikke ubegrænsede rebooking muligheder over Atlanten her midt i peak season.

Desuden er der vel også et ret begrænset udvalg af wetlease maskiner her i peakseason.

Selvklart ikke optimalt, men klart bedre end alternativet.

Sommeren er ikke noe peak season for C klasse, men de stapper nok flyet siden etterspoerselen bak er stor.

Denne 777en har jo 16 seter mindre i C enn det SAS har, saa noen maa ombookes uansett. I slike situasjoner (som skjer mye oftere med SAS enn noen andre long haul selskap) er det ogsaa rimelig vanlig med kraftige forsinkelser.

Mange skal jo videre fra CPH, saa en ombooking vil jo i mange tilfeller bli bedre enn en kraftig forsinkelse. (feks. IAD-LHR-OSL eller IAD-FRA-OSL er jo ikke mye verre enn IAD-CPH-OSL)

For meg, lot jeg som om jeg var passasjer i helgen fra IAD med SAS. Tok en tur innom ITA for aa sjekke alternativer. Ledig paa alle BA sine flighter, Ledig med LH og UA.

Jeg hadde booket meg om og elegant hoppet av denne karusellen med krav om en fiin kompensasjon fra SAS.
 
Back
Top