Topper Cub
Newcomer
Hei,
Reiser veldig mye og det er en rekke reiser (6-7 av rundt 40 reiser totalt) som ikke har kommet opp under "Mine EuroBonus-sider" til tross for at Eurobonus-nummeret beviselig er korrekt registrert på billetten. Har tidligere lagt til Eurobonus-nummeret manuelt under bestillingen (og ikke knyttet brukerkontoen på nett opp mot programmet) så jeg har ikke lagt merke til dette før nå nylig. Mange reiser er eldre enn seks måneder, og som det ifølge SAS ikke kan gis poeng for da man har plikt til å sjekke om reisene er etterregistrert på nett etter 14 dager selv om alle data er korrekt registrert fra kundens side.
Derimot har de rådet meg til å fjerne mellomnavnet da de mener det kan ha forårsaket tekniske feil (som for øvrig er skrevet på samme måte på alle reiser). Det er heller ikke snakk om ombookinger eller kanselleringer, og alle dataer er korrekte i pdf-filene jeg har mottatt ved bestillingene.
Har kundebehandleren rett? Slikt dobbelt bokholderi er alt annet enn tillitvekkende.
Reiser veldig mye og det er en rekke reiser (6-7 av rundt 40 reiser totalt) som ikke har kommet opp under "Mine EuroBonus-sider" til tross for at Eurobonus-nummeret beviselig er korrekt registrert på billetten. Har tidligere lagt til Eurobonus-nummeret manuelt under bestillingen (og ikke knyttet brukerkontoen på nett opp mot programmet) så jeg har ikke lagt merke til dette før nå nylig. Mange reiser er eldre enn seks måneder, og som det ifølge SAS ikke kan gis poeng for da man har plikt til å sjekke om reisene er etterregistrert på nett etter 14 dager selv om alle data er korrekt registrert fra kundens side.
Derimot har de rådet meg til å fjerne mellomnavnet da de mener det kan ha forårsaket tekniske feil (som for øvrig er skrevet på samme måte på alle reiser). Det er heller ikke snakk om ombookinger eller kanselleringer, og alle dataer er korrekte i pdf-filene jeg har mottatt ved bestillingene.
Har kundebehandleren rett? Slikt dobbelt bokholderi er alt annet enn tillitvekkende.
Last edited: