• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Et sted får g(r)ens(er)en gå!

Utflyttet

Ute på tur
Et sted får g(r)ens(er)en gå!

Påkledning er som kjent et luftig tema:

http://www.dagbladet.no/2012/08/27/tema/reise/fly/kleskode/flysikkerhet/23140157/

Fikk beskjed om at kløfta var for dyp da hun skulle fly
I Norge går grensa ved bikini.

Jeg hadde nok reagert om jeg satt sammenstuet i en 737 på BGO-OSL og fikk Discus ved siden av meg i bikini.

Forøvrig sier saken over også dette:

Det er blant annet andre krav til kleskoden om du flyr business class.

Hvilket har vært heftig debattert, og så langt jeg kan huske er vel beskjed klar: har du betalt for billetten og bjellene ikke henger ute er vel det meste kosher.

Da var det kveld! :)

-A

Last edited:
Re: Et sted får g(r)ens(er)en gå!

jau jau jau... Jeg saa en Southwest flyvert med utslitte joggesko med hull for ett par uker siden. Klarer liksom ikke helt aa se problemet med at kanonene paa navarone er paa utstilling.

Southwest har jo gått fra å ha lekre flyvertinner i hotpants til å bli inspirert av Ayatolla Khamenei sitt klespoliti :baeh

Problemet er at det er de samme damene som i 1970 var de lekre damene i hotpants som fortsatt regjerer .... ;)

Back