Erfaringer med Thon Hotels/GHA

Norfindir

ScanFlyer Blue
Søkte men fant ikke tråd for dette..

Thon Hotel Opera, Oslo
Status: GHA Platinum
Bestilt: billigste rom
Fikk: Business club rom med terasse
Ekstra: flaske vann og en melkesjokolade
Bra medlemsanerkjennelse!

Last edited:
Foreslår at man også legger inn by/sted, "Lokasjon: Oslo" f.eks., når man legger inn erfaringer så er det enklere å se hvor i verden man har vært

Thon Hotel Harstad

Bestilt: standard room double
Fikk: Business club rom
Gratis Internett: Ja
Flaske vann: Nei
Avis: Nei
"Local amenity": Nei
Sent utsjekk: trengte ikke.

Så så medlemsanerkjennelse må jeg si...

Thon Hotel Spektrum, Oslo
Bestilt: rom for poeng
Fikk: Standard twin rom, men i en stille del av hotellet. De fleste rommene sliter med støy fra gata.
Ekstra: flaske vann og en melkesjokolade + avis ved utsjekk.

Dette hotellet har ikke premium rom, så eneste mulige oppgradering er større familierom, noe jeg ikke har bruk for.

Noen som kan forklare meg hvordan jeg får overført mitt Thon Member Platinum til GHA Platinum (eksisterende kunde)? Leser at det skal samtykkes på MinSide, men jeg klarer ikke å finne dette noe sted.

Siden Thon er arbeidsgiverens prefererte samarbeidspartner på hotellsiden bør jeg kanskje skaffe meg et GHA-kort. Noen som vet om det går an å statusmatche til GHA Platinum eller Black med CC Concierge eller EBG/EBD?

Siden Thon er arbeidsgiverens prefererte samarbeidspartner på hotellsiden bør jeg kanskje skaffe meg et GHA-kort. Noen som vet om det går an å statusmatche til GHA Platinum eller Black med CC Concierge eller EBG/EBD?

Jeg fikk matcha EBG+CC Gold+Hilton Gold til GHA Platinum, men i utgangspunktet gjør de ikke det. spør i såfall Thon sin kundeservice og ikke GHA sentralt.

Jeg bytta fra Thon member til GHA Member på Thon sine medlemssider. Er bare å bekrefte at man godtar de nye vilkårene.

Det virker som at nivå-gjenkjenning fungerer greit, og jeg fikk en kjempeoppgradring på Opera. Har sovet mye på Choice før, men det ser ut som at det blir Club Carlson og Thon hoteller innenlands heretter og eventuellt Hilton utenlands.

Back