Jeg aner ikke om den har vært på Værnes, men den har iallefall vært her i Nord Og i den sammenheng var jeg og trødde inni en av dem. Nå har jeg IKKE flydd sun express sine 752, men for å være til den minste lille hjelp så kan jeg jo fortelle hvordan det var inni TC-SNB. De setene var godt "nedsotten" - og alt av spenst var borte for lenge siden. Husker jeg tenkte "å dæven!" i en negativ retning - og jeg er ikke sånn flycomfort-nerd som skal ha alt perfekt heller
Tror jeg prøvde 2C (Rad 1 var full av søpleposer på det tidspunktet jeg var innom). Plass til beina... Vel, det er nå litt avhengig av hvordan du er bygget. Det var ikke helt forjævlig, men det var ikke akkurat nødutgang heller.
Tror jeg tok et dårlig interior-bilde som ligger på min eksterne harddisk at the moment. Kan finne det i løpet av dagen, og sende det på PM. Ble en del flyvertinneansikt og diverse med, jeg tror ikke de hadde kjempelyst til at det skulle postes på internett.
Sun Express har tre Boeing 757-200, alle bygget for Aeormexico i 1994, og det er vel en kjensgjerning at disse maskinene er noe av det verre man kan fly av chartermaskiner fra Norge. Setene ble ikke skiftet ut da maskinene kom til Sun Express i 2006, og en kamerat av meg som fløy dem til Antalya i fjor forteller at setene var nedsittet og harde. Kabinen var for øvrig utslitt og serverinen helt begrenset. Var det ikke du som nylig fløy First Class? I så fall er det imponerende at det neste du eventuelt gjør er å stige om bord i en maskin fra Sun Express
..... Var det ikke du som nylig fløy First Class? I så fall er det imponerende at det neste du eventuelt gjør er å stige om bord i en maskin fra Sun Express