Erfaringer med AC Executive First?

janusk

ScanFlyer Blue
Er der nogen herinde som har erfaringer med Air Canada´s Executive First? Flyver CPH-YYZ-LAS på mandag, og er lidt spændt på at teste produktet. Konfigurationen virker jo lækker, og meget lig VS Upper Class (som er en af mine favoritter), men meldingerne jeg hører er meget forskellige, og visse lyder direkte skræmmende.

Re: Erfaringer med AC Executive First

Er der nogen herinde som har erfaringer med Air Canada´s Executive First? Flyver CPH-YYZ-LAS på mandag, og er lidt spændt på at teste produktet. Konfigurationen virker jo lækker, og meget lig VS Upper Class (som er en af mine favoritter), men meldingerne jeg hører er meget forskellige, og visse lyder direkte skræmmende.

Jeg fløj LHR-YYZ-HAV i 2004, men tror at produktet er ændret en del siden. Det var dog et acceptabelt soft product, men sæderne var ikke videre imponerende.

Re: Erfaringer med AC Executive First

Jeg har fløyet med AC Executive First flere ganger. Flott sete, god mat og rikelig med alkohol gjør at dette er en av mine favoritter i Business Class innen Star Alliance. Eneste minus er at det er litt asosialt om man reiser flere sammen, samt at crew kan være litt uinteresserte av og til.

Back