Erfaring med Kilroy Travels?

hifiman

ScanFlyer Gold
Hei!
tenkte jeg skulle bestille billetter igjennom Kilroy Travels fra TRD-TXL da dem
er billigere å da lurer jeg på en ting jeg er EBS og det står på hjemmesiden til Kilory Travels at jeg må legge inn eurobonus nummeret direkte hos flyselskapet noen som vet om dette fungerer ,
trenger loung tilgang da jeg reiser 18 desember...:)
og tjener man poeng som vanlig som om han har kjøpt billettene hos sas.no ?

Re: noen som har erfaring med Kilroy Travels ?

Du kan legge inn EBnummer på nett eller ved innsjekk og du får poeng som vanlig.

God tur!

Sånn generelt, er Kilroy Travels noe tess? Tror jeg har noe form for rabatt eller "billigere reiser" der gjennom medlemskap i ANSA osv, men har aldri sjekket det ut.

Sånn generelt, er Kilroy Travels noe tess? Tror jeg har noe form for rabatt eller "billigere reiser" der gjennom medlemskap i ANSA osv, men har aldri sjekket det ut.

Har bestilt med Kilroy 3 ganger, og en gang ble flyet kansellert og det måtte endres. Fikk det til etter mye om og men. Men de er som reiseselskaper flest. Helt ok inntil det skjer noe eller ting må endres etc. Da vil det i mine øyne alltid være lettere å ha booket direkte med flyselskapet og direkte mot hotellet.

Har brukt Kilroy (både nettsiden og kudeservice) flere ganger - både på reiser i Europa, samt mellom- og sør-Amerika. Utelukkende positiv erfaring. Hva gjelder bonusprogram, er det bare å sende inn medlemsnummeret via hjemmesiden (http://travels.kilroy.no/kundeservice/kontakt-kundeservice) og de legger det inn for deg. :)

EDIT: Kilroy selger også ungdomsbilletter/studentbilletter hos flere flyselskap. Fordelen er at billettene er veldig fleksible og følgelig lett å endre. Dessverre er disse ungdomsbillettene som regel mye dyrere enn standard billetter, men det er jo selvfølgelig fordi de kan endres.

Last edited:
Stort sett greie erfaringer. Jeg brukte dem foer jeg passerte endel aldersgrenser de har/hadde. De kan legge inn bonusnummer i bestillingen.

Back