Erfaring med Georgian Airways eller Ukraine Int.?

thoves

ScanFlyer Blue
Har hoppet ut i det, å kjøpt en tur til Tbilisi i forbindelse med supercupfinalen i August som skal spilles der. Har sjekket ut en del om selve Tbilisi, så den er forsåvidt grei. Men reiseruten blir et lite sammensurium av selskaper, flyplasser etc som er nye for meg.. Derfor, et par frågor..

Flyr TRD-AMS-TBS nedover, med en natt i AMS. Eneste jeg lurer på her er om noen har kjennskap til Georgian Airways som kjører denne strekningen på vegne av KLM. ?

På vei tilbake er det litt verre, for da blir det TBS-KBP-AMS-TRD med Ukraina International, først til Borispil, og så videre til AMS. Spørsmålene her blir:

Hvordan er Ukraina Interniational?, og holder det med 1time og 20min mellomlandinger på Boryspil?

Takker for innspill!
 
Jeg har ikke fløyet med noen av de men de. Men Air Zena(Georgia airways) bruker noe eldre boings men de er sikkert ok. Det samme gjelder UIA også. Du vet at Air baltic og Turkish airlines flyr?
 
Takk for info!

Ja, vet at flere flyr, men fra TRD på disse dagene så var denne reiseruten klart billigere enn de andre. Ca 2700 kom det på, kontra ihvertfall det dobbelte hos resten.
 
Georgian har jeg ikke erfaring med, men UIA (MAU) er helt greit.. det er et flyselskap. De har noen ganske nye fly og noen svært gamle (fra begynnelsen av 90-tallet) så det varierer litt. Boryspil har lenge blitt oppgradert og bygget om men nå går vel det aller meste til og fra terminal D som er ny og enkel og effektiv, men ellers lite spennende - men det er over ett år siden jeg var der så ting kan ha blitt noe bedre.
 
Mao.. Eldre fly er det jeg kan vente meg 😆 Takker for svar, Superhai :)

Så lenge du forventer deg gamle fly, så er det jo bare å se det som en positiv overraskelse at det dukker opp nye fly. Jeg antar at halvparten av flåten er under 5 år mens den andre halvparten er over 20 år, knapt noen i midten.
 
Back
Top