Er Thai fra Oslo kansellert? (6/12)

geha

ScanFlyer Blue
Ser at Thai avgangen fra Gardermoen torsdag 6 des er blitt kanselert. Noen som vet hvorfor?

Re: Thai kansellert

Hvor har du sett det? HS-TJR er på vei og avgangen er fortsatt åpen for salg ..

Hvor har du sett det? HS-TJR er på vei og avgangen er fortsatt åpen for salg ..

..og skal vel da operere fredagsavgangen fra OSL? ;)

Det forklarer jo da hvorfor jeg trodde jeg så en TG 777 på cargo på veg hjem fra jobb (der jeg forventet å se EK, så jeg antok at det var mørket som "spilte meg et puss")

Aaaaah ...... er ikke helt på sporet tydeligvis .... det kan neppe ha vært npe særlig annet enn teknisk med mindre en lokal influnsaepedemi har satt ut hele crewet .

Tech.
Delen kommer med TG954 fredag. Avgangstid for gårsdagens 955 er fredag kl. 10:00.

Går vel tom tilbake til BKK. Flyr som TG 9559 akkurat nå. Har vel sikkert cargo fra i går med.

Takk fore info. Når noe slikt skjer, blir passasjerene sendt med TG via Stockholm eller København, eller betyr det en natt på hotell på Gardermoen. Skal snart på tur med TG. Bare lurte.

Takk fore info. Når noe slikt skjer, blir passasjerene sendt med TG via Stockholm eller København, eller betyr det en natt på hotell på Gardermoen. Skal snart på tur med TG. Bare lurte.

Mutter og fatter ble innlosjert på hotel i 2 dager for er par år siden da TG hadde prob på OSL.

Var på OSL i går ettermiddag, og hele Bangkok-flyet ble plassert på hotell på Gardermoen. Det som da ble opplyst var at det skulle gå kl 10.00 på fredag.

Forøvrig ble min flight til CPH med SAS kl 17.15 ogdå kansellert pga tech. Så da ble det midtsete i en stappfull A321 i stedet for 2D i en MD:(

Det er jo i praksis umulig - avgangstiden fra Stockholm og København er jo noenlunde samtidig som fra Oslo, så det vil de ikke rekke samme dag uansett.

Går vel tom tilbake til BKK. Flyr som TG 9559 akkurat nå. Har vel sikkert cargo fra i går med.

Begge maskiner gikk med passasjerer og cargo. Flyet hadde teknisk fra de landet i OSL torsdag morgen og fikk delen de trengte fredag morgen slik at de kunne ta av kl 10 på fredagen med torsdagens opprinnelige flight, og fredagens TG955 gikk på oppsatt rutetid.

Last edited:

Ja, ja - for de 40 prosentene (?) som skal videre fra Bangkok ble det nok en slitsom tur. Først nesten et døgn forsinket fra Oslo, deretter landing midt på natta i Bangkok og lang ventetid på videreforbindelser.

Forøvrig så ser jeg de bruker 300 maskin idag Lørdag. Mye pax? Ser også på Amadeus fullstappa fly hele uken. Godt at ruten går bra.

TG innstilt igjen?

Hva skjer med Thai for tiden. Ser at TG 955 i dag, søndag 9 des, også er innstilt. Det er vel den andre gangen denne uka. Rusk i maskineriet?

Re: Er Thai fra Oslo kansellert?

300 personer ble sendt på hotell søndag. Mekaniker fra Bangkok ble tilkalt. Noen som vet om disse passasjerene kom seg avgårde i dag?

Re: Er Thai fra Oslo kansellert?

Thai kommer med 777-300 imorgen ser jeg,ellers så kom TG9559 seg av gårde 17.40 idag.

Back