Er det noen som har planlagt juleferien sin?

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Fra 4. november starter Globespan opp tre ganger ukentlig til Cape Town fra Manchester med en relativt ny Boeing 767-319ER (bygget i 2000, tidligere Air New Zealand ZK-NCN).

G-CDPT_NF_220506.jpg

Følgende tider er satt opp:
Dager MAN CPT
1_3__6_ 15:55 06:30
_2_4__7 09:30 19:45

Det tilbys følgende klasser:

Economy
- 30" seat pitch
- 20kg luggage allowance
- Our Economy class provides 1 complimentary meal and snack per sector. There will also be a selection of tasty snacks & drinks available for you to purchase on board throughout the flight.
- In-flight entertainment - with headsets provided free of charge.

Premium Economy
- Priority check-in
- Priority boarding
- 30kg luggage allowance
- 34" seat pitch
- Full meal service
- Complimentary drinks throughout the flight
- Complimentary headsets
- In-flight entertainment with complimentary head-sets.

Business Class
- Use of airport executive lounge prior to departure
- Priority check-in
- Priority boarding
- 40kg luggage allowance
- Champagne prior to departure
- Sleeper seats with 50" seat pitch
- Gourmet meals served with fine wines
- Complimentary drinks throughout the flight
- Individual in-flight entertainment
- Complimentary headset
- Soft pillow and blanket

Sjekket litt priser med avgang 20. desember og retur 31. desember og her er resultatet pr. pers.:
Economy: GBP 794,90 = NOK 9.300
Economy plus: GBP 977,40 = NOK 11.400
Business: GBP 1.740,88 = NOK 20.400

Tilsvarende beste pris for billetter fra OSL til CPT på rundt den samme tiden var henholdsvis NOK 15.000 for Economy (BA) og NOK 24.000 for Business (BA).

Så er det bare å finne hva en skal gjøre ti dager i og rundt Cape Town ;)
Vil si BAs Club World med 744 til JNB, Comair 733 videre til CPT og 744 direkte retur til LHR frister og Club Europe mellom OSL og LHR :wow:
Hva med en First tur til rundt NOK 54.000? [drømme]

Replying to Topic 'Er det noen som har planlagt juleferien sin?'

Originally posted by LN-KGL

- 30" seat pitch
- 20kg luggage allowance
- Our Economy class provides 1 complimentary meal and snack per sector. There will also be a selection of tasty snacks & drinks available for you to purchase on board throughout the flight.
- In-flight entertainment - with headsets provided free of charge.

Economy: GBP 794,90 = NOK 9.300

eeeh Nei takk. 30" til RSA frister ikke. Tror jeg betalte rundte 8000 Oslo-Johannesburg med Lufthansa for 2,5 år siden og 340 og 744 med LH er å foretrekke fremfor en ubertrang 763 med Flyglobespan.

For noen frister det veldig å forlate varmere strøk og feire jula i kalde NORGE:up:

Tja, jeg har sittet og fundert på å besøke slekta i Lusaka og Kurisa Moya. Men da blir det sannsynligvis BA OSL-LHR-LUN og SA, ComAir eller Zambian Airways til Jo'burg.

Jeg tror kanskje at jeg ville ventet til februar og slutten av regntida, men det er opp til hvor mye regn man liker.

å slå hjel 10 dager i Sør-Afrika burde ikke være noe problem. jeg er fortsatt overrasket over at S-A ikke har slått bedre ann som turistland for oss nordboere - det er billig, det er ingen tidsforskjell, de har sommer når vi har vinter, de lager god vin, det kryr av ville dyr, de har flott natur og god mat...

Back