K krølle ScanFlyer Crusty 9 Dec 2012 #1 ser på Avinor at Enter kommer kl 1920. Ikke de beste lys forhold, om i det hele tatt, men muligheter for nytt metal på brikka
ser på Avinor at Enter kommer kl 1920. Ikke de beste lys forhold, om i det hele tatt, men muligheter for nytt metal på brikka
Lennart ScanFlyer Rusty 9 Dec 2012 #2 krølle said: ser på Avinor at Enter kommer kl 1920. Ikke de beste lys forhold, om i det hele tatt, men muligheter for nytt metal på brikka Click to expand... takker for headsup. Var her på fredag også, uten meg tilstede :drunk:
krølle said: ser på Avinor at Enter kommer kl 1920. Ikke de beste lys forhold, om i det hele tatt, men muligheter for nytt metal på brikka Click to expand... takker for headsup. Var her på fredag også, uten meg tilstede :drunk:
K krølle ScanFlyer Crusty 9 Dec 2012 #3 Lennart said: takker for headsup. Var her på fredag også, uten meg tilstede :drunk: Click to expand... Ja, vet det, og overrasket meg at du missa den. Pleier ikke gå glipp av mye du
Lennart said: takker for headsup. Var her på fredag også, uten meg tilstede :drunk: Click to expand... Ja, vet det, og overrasket meg at du missa den. Pleier ikke gå glipp av mye du
Ruby Tomleskolt Medlem 9 Dec 2012 #5 Den som var hr på fredag var SP-ENY, Jeg satte nesten kaffen i halsen da jeg så den fra kontor vinduet, for dette selskapet var nytt for meg.
Den som var hr på fredag var SP-ENY, Jeg satte nesten kaffen i halsen da jeg så den fra kontor vinduet, for dette selskapet var nytt for meg.