Veteranflygruppa har akkurat fått restaurert Hamar Flyklubb sin gamle Army Cub, LN-ACJ. Med to timer på klokka tok jeg den med til Bodø Airshow på fredag, sammen med Tiger Moth'ene våre, LN-MAX og BDM, Bird Dog LN-WNB og Cornell LN-BIF. Vi fløy ruten som er i trådtittelen. Drittvær ut fra Kjeller til omtrent Elverum, nydelige vafler hos Tynset Flyklubb, fin tur over Dovre, og fra Værnes og nordover var det helt utrolig nydelig. Dette er den fineste flyturen jeg noen gang har hatt! 6 timer og 40 minutter i flytid ble det, men du verden så fantastisk gøy vi hadde det! Bodø Airshow er så veldokumentert her at jeg ikke vil legge ut noen av mine tragisk dårlige bilder tatt med Panasonic Lumix kompaktkamera, annet enn et par av de jeg tok på bakken, og selvfølgelig en del av de jeg tok under flyturen nordover
Ble ingen bilder fra før Værnes, da kameraet lå bak i bag'en de første leggene av turen.
Bildene er tatt gjennom vinduene på Cub'en, så det er litt gjenskinn her og der, men jeg vil først og fremst vise hvor fantastisk vakkert Norge er, så det får dere leve med
Dagens tredje fuel stop i Brønnøysund
Løs og slapp turformasjon
Ylvingen i forgrunnen, Vega bak til venstre
forts..

Bildene er tatt gjennom vinduene på Cub'en, så det er litt gjenskinn her og der, men jeg vil først og fremst vise hvor fantastisk vakkert Norge er, så det får dere leve med

Dagens tredje fuel stop i Brønnøysund

Løs og slapp turformasjon

Ylvingen i forgrunnen, Vega bak til venstre

forts..