• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endret flyavgang uten å gi beskjed

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Endret flyavgang uten å gi beskjed

Godt vi har Wideroe.no

http://reise.aftenbladet.no/reise/article4192472.ece

Opprinnelige bestilte tur var avreise fra Oslo Lufthavn Gardermoen med Lufthansa klokken 12.55 og ankomst klokken 15.10 i Frankfurt. Videre skulle de dra fra Frankfurt til Phuket med Condor klokken 17.10.
Mellomlandingen var med andre ord opprinnelig to timer, noe som var en god margin for å rekke flyreise nummer to.

Sorry gutter og jenter, dersom dette er postet før. Fant iallefall ikke noe på akkurat denne saken.

Last edited:
Re: Endret flyavgang uten å gi beskjed

Tviler litt her.. Som jeg har gitt uttrykk for tidligere har jeg null tiltro til
deres tlf/mail system, MEN de er flinke med endringsmailer som renner inn ved minste tidsendring via Virtually There ( Sabre ).

Du MÅ lese mailene ,åpne linkene. Der står det tydelig som f. eks min flight SFO-MUC 1. januar 2012 var kansellert.

Da må du selv ta en action og begynne ringe/maile. ... Supersaver/seat24/GotoGate forteller deg ikke at det har gått gærnt...

Deres disclaimer fra min mail :

"VIKTIG BESKJED FRA SUPERSAVER/SEAT24. FLYSELSKAPET HAR ENDRET
DINE FLYTIDER/FLIGHTNUMMER. SUPERSAVER 81559598 SEAT24 81559859.
GIR DU IKKE TILBAKEMELDING INNEN 7DAGER ER DE NYE TIDENE BINDENDE":8:

Re: Endret flyavgang uten å gi beskjed

Skal ikke dra noen konklusjoner i den ene eller andre rettningen, men har vært ganske mye i det siste om de nettreisebyråene. Felles er at det er vanskelig å komme i kontakt med dem, og har vel kommet frem at de har sendt noen mailer med en link i tillegg.

Desverre så er nok ikke nettreisebyråer noe for alle folk tydeligvis.
Selvfølgelig må man være obs på at ting kan endres.

Godt det finnes andre alternativ ja :)

Back