• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endre SAS billetter på internett

intransfer

ScanFlyer Blue
Endre SAS billetter på internett

Er det mulig å endre full flex billetter kjøpt over internett på internett? Finner ikke denne muligheten umiddelbart, og vet ikke om jeg skal gidde å lete mer. Må jeg kapitulere å ringe SAS?

Er vanligvis Norwegian patriot, men det var tynt med ettermiddags avganger til Evenes der i gården. Det er lenge siden jeg bestillte billett hos SAS, i mellomtiden har de blitt mye bedre. Fikk en fin opplisting av priser og avganger for de dagene jeg valgte. Eneste minus var kanskje at skatter og avgifter ikke var inkludert i de utbasunerte prisene men henvist til margen.

Men foretrekker fortsatt Norwegians løsning (når vi ser bort i fra at de har et litt tynt utvalg av avganger).

Re: Endre SAS billetter på internett

Da svarer jeg selv:)

Ringte SAS og fikk to svar Ja og Nei.

Ettersom internett support sa nei og jeg ikke finner muligheten på nettet har jeg konkludert med at det ikke er mulig.

Selvsvart er velsvart (?). Norwegian er vel de eneste som tilbyr dette, som jeg vet om ihvertfall.

Svaret er veldig enkelt. Nei en kan ikke endre på billetter via internett selv.

Man kan sende mail til Support hvor de kan hjelpe deg med det, om billetten har endringsmuligheter, Men det letteste er å ringe kundesenteret. Da får du hjelp med en gang.

Back