• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig skikkelig fellesferie!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Diggerdigger disse mandagene!
Masse kos, litt arbeid. Portugal gjorde jobben igår. For oss med litt følelser for spillet, hadde vel en Frankrikeseier passet bedre til lunch.
Ha en vannrett start på uken :D

God Mandags Morgen - USA neste

Venter på taxien som kommer nå 04:45, blir å prøve KLM sin Embraer ERJ-175 fra AES til AMS i morges

Videre til Houston, TX i en av United sine mange Boeing 777-200

Så et lite hopp østerover igjen til Mobile, AL i en Embraer RJ-135 fra Expressjet Airlines

I Mobile er det et kurs på tirsdag før eg går ombord i skuta for 4-5 veker tur i GoM...

Re: God Mandags Morgen - USA neste

God morgen fra landet. Veranda, Aftenposten, Kaffe og fortsatt stille i huset. Bare noen skyer som må blåse bort nå.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra Bybanen. I dag er følgende planlagt: Trekant tur Bergen-Florø-Førde-Bergen, deretter 7 timer + kjøring til Larvik. En awesome dag med andre ord! Enjoy! [emoji4][emoji2][emoji5][emoji106][emoji3]

God morgen fra Ruters grå. På vei til arbeidet. Rakk også KIWI for å kjøpe frokost da mat var mangelvare hjemme. Litt sliten etter en runde på puben i går kveld pga finale som varte 120 min. Litt kjedelig EM finale. Ha en strålende mandag!

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra syndefloden i Bergen. Her blir det en rolig uke der jeg er alene på kontoret, kun avbrutt av noen små utflukter på byggeplassen. Til helgen blir det tur til storbyen, da Stabæk står for tur. Blir sikkert kjekt (håper jeg).

God morgen fra gullstuen!

Her ventes det på formiddagsflyet til London, før en stusselig leiebil skal ta meg ned til Cornwall. Ikke det verste området å jobbe nå på sommeren.

Ha en nydelig dag.

Sunny

Sent from my iPad using Tapatalk

Utrolig TRØTT mandag. Burde hatt en feltseng på kontoret. Lurer på om jeg skal gå hjem for å SOVE. Ha en mer våken mandag !

Mandag. Ikke god mandag, bare mandag.

Utrolig nok våknet jeg som jeg skulle etter nesten to timers søvn i nat... eh, i dag tidlig.
Måtte arbeidsdagen gå relativt greit unna, så jeg kan dra hjem å legge meg.

God mandag ønskes :)

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og behagelig temperatur, så helt greit egentlig. EM-finalen i går ble ingen høydare rent underholdningsmessig, og den første reelle sjansen kom etter 90+. Utfallet kan diskuteres, men det lå jo i kortene at det måtte gå slik når Ronaldo måtte ut med skade. EM har uansett levert øyeblikk som ingen vil glemme. Det positive: Mesterskapet er nå over, og en kan kanskje få igjen normal døgnrytme...frem til OL.

Dagens planer har jeg ikke spikret. Muligens blir det en runde med diverse små-sysler igjennom dagen, og er man heldig avrundes dagen med middag på den lokale kroen også, har egentlig lyst på en kebabtallerken.

Ha en fortreffelig en rundt om på den blå kula! :)

God dag fra Bus4you retning Tjøme. 1-2 seating og god benplass antar jeg bør gjøre det til en brukbar opplevelse. Første gang jeg prøver dette konseptet. Ha en fin dag

Back