• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

Glad lørdag fra Ris. Stille og rolig her i heimen. Nespresso i kopp og kropp. Lørdagen byr på trening og og i kveld er det nok et 50-års lag. Ha en flott lørdag du også.

Re: Endelig lørdag:-)

God "trøtt" morgen fra hula i Bergen. Disse siste timene er blytunge i dag. Ser fram til avløsing slik at en kan få kommet seg under dynen. Satser på soving til bort i 5-tiden.
I kveld blir er det duket for årets første julebord, sammen med kompisgjengen.
Ha en strålende lørdag :)

Mornings fra Hvalstad. Nespressomaskinen er fyrt opp her også. Vi får vel finne på noe i dag også, så vi kommer oss litt ut av huset, så pregosaurusen får hvilt i fred. Men inntill videre går det i ymse fra Netflix og NRK Super. Ha en fin dag

afdeebbe75c7d4b034f716fd57351209.jpg

G’morn .. dag 2/3 i flyvningens tegn .. i dag blir det en svipptur vestover og tilbake med en kanadisk blyant. Det betyr sikkert mer kaffe.

God morgen fra BGO retning CPH og årets første julebord! Overraskende deilig og avslappende å reise/fly lørdag formiddag. Tilbake om rimelig nøyaktig 36 timer, etter PL Super Sunday i morgen [emoji119][emoji16]

Endelig lørdag, det som skulle bli dagen for min første tur med Dreamliner men Ethiopian fant ut på kort varsel at de vil gi meg min første tur med 777 i stede. Noen timer før avgangen til Stockholm i går kveld bytta de fra 787-8 til 777-200. Blir helgens tur vellykket er det godt mulig jeg tar en ny tur til Stockholm neste år men i stede for BRA og Widerøe på turen hjem så kanskje Finnair som jeg heller ikke har flydd med? Ha en super dag, kanskje ses vi inne på OSL før kveldens avgang?

Morgen fra Lillestrøm. Nå er kroppen virkelig heeeelt på tur her. Så mange tidssoner, flighter og så en sen kveld i går. Nå er det helt i kjellern.

Noen ganger tenker jeg at det muligens ikke blir så stor overgang å få barn. Jeg tenker allerede nesten utelukkende på søvn i perioder og tar meg i å legge strategier for å få sove om "2 uker" og sånt. :)

Men det er spennende, så jeg klager ikke.

Ha en fin en

Morn fra El Prat ved U Gates.

Skal gjøre et tappert forsøk på å komme meg videre til Las Gonoreas......Eh Palmas.

Fikk hotell i går med middag og frokost av en hyggelig DY betjening. Inntil eg så lokaliteten.
Det ble booking. com og noe selvvalgt på meg. Får være makan til hvor langt ute i ødemarken man skal bo. Nattelivet er jo i byen.

Så sovnet jeg litt før midnatt og gikk glipp av alt eg liksom skulle oppleve så jeg kunne med fordel bare bodd på hotellet DY ville ha meg på. Ja ja, sånn kan det gå.

Fortsatt God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morgen fra Lillestrøm. Nå er kroppen virkelig heeeelt på tur her. Så mange tidssoner, flighter og så en sen kveld i går. Nå er det helt i kjellern.

Noen ganger tenker jeg at det muligens ikke blir så stor overgang å få barn. Jeg tenker allerede nesten utelukkende på søvn i perioder og tar meg i å legge strategier for å få sove om "2 uker" og sånt. :)

Men det er spennende, så jeg klager ikke.

Ha en fin en
Ligg det eit hint her!? ;)

Morn frå oppe i sida, ute i fjorden. Frøkna og eg har dumpa kids litt lenger ute i fjorden for å få rydda/vaska/gjort klart til vinter på hytta. Første gang åleine her oppe på over sju år...

God helg!

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og en tildels frisk vind.

Nåvel, kroppen fikk rørt på seg i dag også da man fikk unna en times treningstur i friske vindkast. Kjenner at man skulle vært ute myyye oftere #dørstokkmil...

Med ymse huslige plikter unnagjort kan man nå fikse ferdig middagen her, før Carlsen skal flytte rundt på både konger, dronninger og bønder m.m de neste timene. Burde vunnet i går, men remis med sort i parti 1 er godkjent.

En god en ønskes. :)

God natt fra Bromma, turn med Ethiopian gikk helt fint :) Noen små ting som blant annet såpe dispenser på toalettet på flyet som ikke funka kan man vell kanskje sette fingern på men et hyggelig crew med en Brasiliansk hyggelig kaptein leverte et godt minne :)

Back